Gå til innhold

BMW mtech


oddi
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke M-technic mye forskjellig utstyr som kan leveres i diverse pakker til biler da??Tror dette varierer fra bil til bil. Inne i bilen kan det være merker på seter,ratt og gearspaken o.l. Noen har skjørt og liste pakker utenpå og en del merker her og der. Sportsunderstellet har vell litt stivere og lavere fjærer med andre dempere. Er vell også litt kraftigere krengestag.

Sikkert mye som jeg har glemt men det var da i hverfall noe ( hvis jeg ikke tar feil da?) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at M-Tech er et begrep som brukes ganske slepphendt i bruktbilannonser. Dette kan altså bety alt fra ettermontert M-girknott til full m-tech pakke som inkluderer støtfangere, tåkelys, sideskjørt, felger, sportsseter, sportsratt, spoiler etc..

Altså, har man kun 2 av disse tingene ettermontert kan man ikke kalle bilen for M-tech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett M-tech tåkelys! Hvordan ser de ut, og hvilke modeller finnes disse til? Er det forresten foran eller bak? :)

Joda, du har sikkert sett m-tech tåkelys. De ser foreksempel slik ut og passer til biler med m-tech fanger.

Disse skal visstnok monteres foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...