Gå til innhold

Feil i forumet


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Det fungerer som tiltenkt hos meg. "Marker alle temaer som lest" fører meg til http://www.bmwguiden.no/viewforum.php?f=2&mark=topics

EDIT: Dersom jeg bruker linken "Marker alle forumene som lest" nederst til venstre på forumets hovedside, så fungerer det ikke! Dersom jeg bruker linken "Marker alle temaer som lest" øverst til høyre på et underforum så fungerer det. Antar at det kun er innlegg i det underforumet som da markeres som lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sorry. Var inne og leste dette kjapt på skolen eller noe en eller annen dag, og glemte helt av igjen.

Det er visst bare en henvisning til feil side, så det skal være easy peasy å fikse... *mekke* ... sånn, nå bør det funke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå virker det.

Jeg lot en tråd inneholde uleste meldinger, og klikket så på den nevnte linken nederst til venstre på forumets forside, og vips var alle tema markert som lest. MEN, dersom jeg klikket inn på den tråden som inneholdt uleste innlegg så kunne jeg fortsatt se at de siste var markert som ulest (oransje ikon).

I tillegg, når jeg klikker på den linken og kommer til www.bmwguiden.no/forum.php?mark=forums så får jeg et valg som heter "Klikk her for å gå tilbake til Forumenes hovedside". Den linken peker til forsiden på BMWGuiden.no - www.bmwguiden.no/index.php - men burde vel utifra beskrivelsen ha pekt til forsiden på diskusjonsforumet - www.bmwguiden.no/forum.php ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, nå virker det.

Jeg lot en tråd inneholde uleste meldinger, og klikket så på den nevnte linken nederst til venstre på forumets forside, og vips var alle tema markert som lest. MEN, dersom jeg klikket inn på den tråden som inneholdt uleste innlegg så kunne jeg fortsatt se at de siste var markert som ulest (oransje ikon).

Testet selv nå, når det var 6 uleste tråder i Off-topic. Det fungerte helt utmerket og de var ikke lenger merket ulest. Kanskje du hadde siden i cache'n?

I tillegg, når jeg klikker på den linken og kommer til www.bmwguiden.no/forum.php?mark=forums så får jeg et valg som heter "Klikk her for å gå tilbake til Forumenes hovedside". Den linken peker til forsiden på BMWGuiden.no - www.bmwguiden.no/index.php - men burde vel utifra beskrivelsen ha pekt til forsiden på diskusjonsforumet - www.bmwguiden.no/forum.php ...

Ja, det er noen feil sidehenvisninger i forumet. Forumet er skrevet for å ligge i en egen dir og ha hovedsiden som index.php, men jeg måtte ha alt i samme dir tidligere, så derfor har jeg måttet skrive litt om på ting og tang, og har ikke byttet alle henvisningene i koden på alle sidene. Får se om jeg enten flytter forumet til en egen dir eller om jeg gidder å mekke mer på det. Er så pes ved hver oppgradering...

EDIT: Nå har jeg fikset akkurat den linken der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet selv nå, når det var 6 uleste tråder i Off-topic. Det fungerte helt utmerket og de var ikke lenger merket ulest. Kanskje du hadde siden i cache'n?

Jeg testet jeg også, med en ulest i "Bil & motor generelt". På forsiden av forumet er alt markert som lest, på forsida til "Bil & motor generelt" er også alt markert som lest. Men når jeg gikk inn på den ene tråden som hadde en ulest melding ("Hei, Trenger noen tips om Tuning av en E36.") så var det nyeste innlegget markert som lest (skrevet av deg kl. 17:34 idag). De tidligere innleggene i den tråden var markert som lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! Ja, det ikonet som markerer hvert innlegg som lest eller ikke ja.

Forumet: Hele "suppa".

Delforum: "Forslag, idéer & informasjon" er et delforum.

Tråd: "Feil i forumet" er en tråd.

Innlegg: Det jeg skriver nå er et innlegg.

Men dersom jeg går ut av forumet, eller er innlogget men inaktiv slik at jeg blir utlogget da er alt markert som lest, både på forsiden, på oversikten til hvert delforum, og alle innleggene i en tråd (ark-ikonet du snakker om).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er ganske irriterende om man stikker inn hit, ser det er masse ulest, så ringer telefonen eller spaghettigryta koker over eller noe, så glemmer man seg bort og kommer tilbake en halvtime senere og alt er markert lest...

Men får se, har ikke så mye tid til overs. Kom akkurat hjem fra skolen etter 11 timer med matte (i strekk), så nå skal jeg ha meg noe digg mat og slappe fullstendig av med Tsjekkia - Hellas. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...