Gå til innhold

Feil i forumet


Frode H.
 Share

Anbefalte innlegg

Den saken er litt irriterende, det skal jeg være enig i. Min observasjon var mest angående at selve innleggene ikke ble markert som lest når man trykker "Marker alle som lest".

En annen observasjon jeg har gjort meg er dersom en tråd strekker seg over mer enn en side. Dersom jeg går inn på side 1 og leser nye innlegg der, og så klikker på side 2 så er lle innlegg der allerede markert som lest. Forumet ser kun på tråd, ikke på de forskjellige sidene en tråd inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi det er mulig å velge hvor mange innlegg man vil ha på hver side.. Måtte nok vært lagt inn en del ekstra greier for å ta vare på slik informasjon også for hvert innlegg - altså hvilken side innlegget hørte til - og hva da om admin endret antall innlegg på hver side... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok sin helt naturlige forklaring. Det som er irriterende med det er at man husker jo ikke alltid til hvilken side man har kommet i lange tråder, og klikker man feil så er alle innleggene i tråden markert som lest innen man finner riktig side. I de tilfellene mister det oransje ikonet sin misjon, og man må prøve å huske når man sist var innlogget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok sin helt naturlige forklaring. Det som er irriterende med det er at man husker jo ikke alltid til hvilken side man har kommet i lange tråder, og klikker man feil så er alle innleggene i tråden markert som lest innen man finner riktig side. I de tilfellene mister det oransje ikonet sin misjon, og man må prøve å huske når man sist var innlogget...

Hmm - trenger du å huske hvilken side eller hvilket innlegg du har kommet til, da? :)

Trykk på icon_newest_reply.gif når du går inn på en ulest thread, og den hopper rett til det første (for deg) uleste innlegget, og da selvfølgelig også riktig side. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm - trenger du å huske hvilken side eller hvilket innlegg du har kommet til, da? :)

Jeg har gjort det på den måten til nå ja... :oops:

Trykk på icon_newest_reply.gif når du går inn på en ulest thread, og den hopper rett til det første (for deg) uleste innlegget, og da selvfølgelig også riktig side. ;)

Hmmm... Det var ukjent for meg.

*teste*

Brilliant! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...