Gå til innhold

Rudskogen Juli 2004


///M
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:( Får ikke fri fra jobben, får lønn 12... :(:(:(

Ordna fri for et par dager siden. Får lønn på fredag :D Så da er det nok bare å handle engangsgriller og grillmat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vist være nakenshow med jenter på campen der på fredag ;)

Ikke med gutter? :cry::shock:

Vil du heller se nakne gutter? Jeg kunne ikke forstå innlegget fra Sperre på noen annen måte enn at det var jenter som skulle kle seg nakne.

Fredag:

...

22.00 - 22.20 - Babe show

22.20 - 23.30 - Dj Party musikk

23.00 - 23.30 - Publikumstripp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem de to inleggene da... ihvertfall så er det noe av likenheten av det som var i fjor, og det liker vi. Eirik, tar du meg for å være homofil her ? Jeg er nok kanskje den mest heterofile gutten i verden vil jeg påstå. Så ikke si det igjen.

Det var hagenisse han snakka til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det mange som skulle opp eller ble bare hele tråden har svada!!! Jeg skal iallefall opp på lørdag! hadde vært moro og sett noen av de CSL'ene der oppe banka møkka av de cosworth blærene...

Håper jeg kommer meg på banen iallefall, da ikke med min bil men med en kompis sin... "Hitlers hevn" skal prøves for første gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem de to inleggene da... ihvertfall så er det noe av likenheten av det som var i fjor, og det liker vi. Eirik, tar du meg for å være homofil her ? Jeg er nok kanskje den mest heterofile gutten i verden vil jeg påstå. Så ikke si det igjen.

Det var hagenisse han snakka til... :)

Helt korrekt. Det var Hagenisse jeg spurte, og fikk svar av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det mange som skulle opp eller ble bare hele tråden har svada!!!

Jeg og samboeren tenkte oss ivei, sammen med noen kamerater av oss, men det ble ikke noe av.

Jeg skal iallefall opp på lørdag! hadde vært moro og sett noen av de CSL'ene der oppe banka møkka av de cosworth blærene...

Det er solgt bare tre M3 CSL i Norge, hvorav en er hjemmehørende i utlandet (Thorleif her på BMWGuiden.no). En av de to andre vet jeg med 100% sikkerhet ikke skal ivei (M3_CSL her på BMWGuiden.no). Så da er det en teoretisk mulighet for at den siste kan dukke opp, men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...