Gå til innhold

PROBLEMER MED OPERA NETTLESER


318iAT
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker siste utgave av Opera nettleser og hver gang jeg forsøker å logge meg inn kommer førstesiden opp, der er jeg fremdeles ikke pålogget, for å skrive dette eller endre på albumet mitt må jeg logge inn for hver operasjon :evil: utrolig irriterende.

Har forsøkt med og uten tryllestaven med same resultat, noen som har vært borti dette :?::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Kan ikke si at jeg har testet det med siste Opera selv, men det burde ikke være noe problemer med det. Tillater du cookies og slikt?

Gjorde noen endringer i login-fila nå, men er ikke sikker på om det kan hjelpe. Du kan jo teste og se, så kan jeg evt. se nærmere på det senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kaker er på, nå var jeg fortsatt inlogget når diskusjonssiden kom opp men når jeg gikk videre til brukergalleri forsvant det igjen :) for å skrive dette måtte jeg selvfølgelig logge inn på nytt, dette skjer ikke med internett explorer, der er jeg inlogget automatisk, får vel heller bruke den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har det alltid vært med Opera.

Jeg har testet Opera mange ganger, og har gjerne brukt den litt over tid og funnet mange fine funksjoner i den. Så plutselig dukker det opp noe som man MÅ ha som ikke funker i den, så er det bare å gi opp. Det samme gjelder forøvrig linux på workstation...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...