Gå til innhold

Bensinpriser...


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bruker 0,- på diesel :) men bruker vell ca 2000,- i mnd. på bensin tror jeg. Det synes jeg er nok selv om bilen min er ganske så billig i drift. 0,7 pr.mil har jeg målt den til.

Litt OT men : Jeg var med en kamerat å så på en bil for en stund siden. Det var en eldre mann som skulle selge en 94mod 318i. Vi så på bilen som var i meget bra stand og kameraten min ble meget interessert i denne bilen. Han sto å jabbet litt med eieren og spurte om ditt og datt men da han spurte om hvor mye bensin bilen brukte så svarte eieren

" NJAAA..... DEN ER NÅ RIMELIG I DRIFT JA..... BRUKER CA. EN TANK PÅ LANGKJØRING" :):D:):D:):D:):D:)

Om det var en spøk eller ikke det vet ikke jeg men jeg må si jeg lo godt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg en gang var på bensinstasjonen på grønland, den ved Go Kart banen, det hang et bilde inne med bilde av to unge gutter som fyller på bensin i en volvo. under bilde sto det at, hvis de gutta eller bilen ses i kamera igjen, ta dem med engang eller slå av bensinpumpa som de skal fylle med.

lurer på om det er mange som gjør sånt, hvorfor de gjør det kan jeg skjønne, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å følge opp det jeg startet...

Nå har jeg nettopp tanka full tank med blyfri 95 til den nette pris av 7.98 (!!) på den allerede nevnte Jet-stasjonen. Det er den laveste prisen jeg har sett på en del måneder. Løp og kjøp... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper tydligvis ikke at bensinen har lav avgifter. Bare se på USA der har prisen kommet opp i 3 dollar gallon elns og folk klager og syter 10 ganger værre enn her, men kjøre økonomiske biler det kommer ikke på tale. latterlig :x

Hvis man ser på bensinprisene i resten av europa så er de nesten oppe på samme nivå som Norge nå.

Men ikke missforstå meg, jeg er ikke enig i at staten skal ha rett til å ta over 80% avgifter på bensinen når det i tillegg skal ta sinsykt høye avgifter på nybiler.

Men men, hva kan vi egentlig forvente oss når landet styres av folk som Bondevik og KRF? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å følge opp det jeg startet...

Nå har jeg nettopp tanka full tank med blyfri 95 til den nette pris av 7.98 (!!) på den allerede nevnte Jet-stasjonen. Det er den laveste prisen jeg har sett på en del måneder. Løp og kjøp... ;)

Jeg kjørrte Bergen - Strømstad - Bergen igår og rett før Oslofjordtunellen ( i Asker ?) betalte jeg 7,77 på en Jet-stasjon 8) noen bedre :) gikk med 41 liter på 50 mil :D det må jo være bra. Det var da endel frisk kjøring over Aurland - Hol med i pakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Tror nok mye av grunnen til høye priser er "ustabile regioner" rundt forbi i verden + et nervøst OPEC. Selv er jeg tidligere elitesoldat som har vært rundt om i forskjellige land og med mye faenskap så raser prisene oppover samtidig så sitter regjeringen vår her hjemme og skummer fløten!!med andre ord våre folkevalgte!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke mye folkevalgt den regjeringen som sitter der nå :)

Nei det er vel mere korekt å si at de har sniki seg inn. Og da tenker jeg seff på KRF. Høyre dreit seg jo maks på det å ta med KRF i regjeringen. De har mista mye oppsluttning på det, men nok om politikk det er i grunn gangske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...