Gå til innhold

Mobiltelefon


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Har du prøvd på Qxl.no. Kjøpte en Nokia 6610 med kamera og 2handsfree, lader og garanti pakket i eske fra qxl for 1000lapp......

Og 6230 er praktfull å ha når man er på biltreff da man ikke har med kamera , kan bare ta opp med mobil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og 6230 er praktfull å ha når man er på biltreff da man ikke har med kamera , kan bare ta opp med mobil..

Kameraet er ikke SÅ bra på 6230 da... Det kommer visstnok en 6230i til høsten med bedre kamera: www.mobile-review.com/review/nokia-6230i-en.shtml , men likevel er objektivet for dårlig til å ta bilder på lang avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd på Qxl.no. Kjøpte en Nokia 6610 med kamera og 2handsfree, lader og garanti pakket i eske fra qxl for 1000lapp......

Har kikket litt, ja, men ikke for å kjøpe. Ihvertfall ikke enda. Forsikringskrav og greier tar tid. :/

Og som et PS til alle:

NetCom Totalforsikring suger. De bruker Aon Grieg AS eller noe på forsikring, og de har ikke peiling. Jeg tar nok dette på reiseforsikringen min hos Terra, for de gir meg pengene jeg har rett på - uten krangel.

Aon Grieg begynte å tulle med modellene og greier, selv gutta på Telebutikken skjønte ikke bæret og mente det måtte være feil. Desverre gidder jeg ikke krangle mer, så jeg dropper forsikringen hos NetCom. Den er langt mindre fantastisk enn den høres ut, og er IKKE verdt pengene for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nu en siemens t610, funker heilt greit dn! Men anbefaler en nokia 6600, e litt større en siemens men den har meget god bildekvalitet og med videokamera! Og da slipper du å miste dn når du drar å :drink: og :beer:

Noen som skal til mo i rana i slutten av august??

Sjekk ut www.sommertreff.no

Vurderte å ta en tur dit, kan bli show :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nu en siemens t610, funker heilt greit dn!

Sony Ericsson mener du?

Men anbefaler en nokia 6600, e litt større en siemens men den har meget god bildekvalitet og med videokamera! Og da slipper du å miste dn når du drar å :drink: og :beer:

6600 er tidenes styggeste mobiltelefon. Skrekk for en klump... :P Mange fancy funksjoner altså, men jeg orker ikke den klumpen der. Da hadde jeg heller valgt Siemens SX1 tror jeg. Men tror egentlig jeg beholder 6230en. Virker å være en bra tlf. Koster jo 4k også, så det skulle egentlig bare mangle. Det eneste jeg har oppdaget som er kjipt er at menyene er utrolig kjedelige.

Noen som skal til mo i rana i slutten av august??

Sjekk ut www.sommertreff.no

Vurderte å ta en tur dit, kan bli show :D

Hva med å starte en egen tråd om temaet? Det henger ikke helt sammen med mobiltelefoner... ;)

Sikkert flere som legger merke til det også hvis det er i en egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...