Gå til innhold

EU-skilt


Anbefalte innlegg

Jeg trodde alle EU-land hadde skilt med blått felt til venstre der det gule EU-flagget omkranset nasjonalitetsmerket jeg.

Belgisk bil fotografert i dag:

Bilde001.jpg

Riktignok har den EU-stjernene rundt nasjonalitetsmerket, men det er hvitt, til høyre og ikke integerert i skiltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg ikke når de Scenicene der kom, men det er vel noen år siden. Kan jo godt tenkes at det der er de gamle skiltene. Folk tvinges jo ikke til å bytte her i Norge heller.

De passer ihvertfall på å gjøre det klart at de er jesusfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan selvsagt være tilfelle, har bare ikke sett denne varianten før. Syntes det var litt snedig med "hjemmesnekra" EU-skilt.

Kan forresten ikke huske å ha sett en eneste tysk bil med den gamle typen skilt på mange, mange år, så der tror jeg nesten de må bytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett utenlandske biler av eldre type med gamle skilt der de bare har motert skiltplate med det blå feltet med stjerner og bokstaven til landet. Dette er sikkert fordi det har blitt påbudt, men at de ikke kan pålegge folk å kjøpe helt nye skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De nye skiltene med blått felt med nasjonalbokstaven N og norsk flagg kommer ikke på en stund fordi biltilsynet glemte å søke EU om å få bruke dette. Så de venter nå på at søknaden skal behandles. Kommer sikkert til å ta evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...