Gå til innhold

Kjølevannet forsvinner?


Prog_Kick
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! har oppdaget at den leker kjølevann, er ganske irreterende i lengden :? men har sjekket de meste slangene,begynner å mistenke radiatoren pga bilen går varm også..er redd radiatorene leker/er tett..

Er det noe radiator fiks jeg kan hive på som vil fikse dette? eller er det full feilsøking ? Den leker ikke mye,men etter å ha stått en natt er den så godt som tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d va dine ord.. kald motor å litt tullkjøring.. sikkert som posten....

Hva slags motorer er det som IKKE ryker av slikt?

Alle må varmkjøres før de tåler påkjenninger, slik er det bare.

Ja ok da, kanskje med unntak av de gamle 240-tanksene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror toppakningen er gåen, ligger masse hvitt/grått når jeg kikker nedi oljepåfyllingen på motoren, samt når jeg starter så står hvitrøyken ut samt det drypper fra eksospotten.. :(

Toppakningen koster vel ca 390kr eks moms hos G.S

Har også funnet ut av skranglingen som jeg får når bilen holder ca 2000 rpm.. det er festene på en slags skjoldplate som ligger over eksospotten som har rustet i stykker... sikkert ikke allverdens kostnader..

Så de delene jeg nå må gå til anskaffelse av er toppakning, det dekselet samt nye senkefjærer bak pga den ene er gåen....

Frykter denne bilen kommer til å bli dyr i lengden...får bare håpe den er verdt det ;)

Ang skifting av toppakningen... er vel ikke tilfeldigvis noen i haugesund område som vil påta seg den jobben mot betaling? er ikke interisert i å bruke x antall tusen på et verksted som sier at hvis de får tid kan de ta det engang neste sommer.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, jeg lar bilen stå til jeg får avtalt med noen ang skiftning, er ikke bra å kjøra rundt med det slik det er nå :(

nok et spørsmål.. de sideblinkerne, rett ved siden av døren, skal ikke de være festet med en skrue? Det er ikke skruehull i bilen min :shock: kun pæren som holder dem.. merkeligt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...