Gå til innhold

Tur til bergen


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe spess her,menn ville bare dele det med dere siden det var første gang jeg reste til Bergen.

For ca 2 dager tilbake så fikk jeg tlf fra en kompis av meg kl 22 og han skulle til Bergen for å kjøpe seg bil og ville at jeg skulle bli med han.

Jeg svarte ja og vi skulle rekke toget kl 23.11 vi klarte det(jeg hadde altid lyst til å se Bergen)

Vi dro til Bergen, vi var framme ca kl 6 om morningen.

Gikk litt rundt i Bergen hadde avtalt med selgern om at vi møter han kl 12.

Han skulle ha et møte derfor kunne han ikke møte oss før det.

Klokken neærmet seg og vi var spent til å se på bilen vi skulle kjøpe det var en audi A6 2,4 skinn og nesten alt utstyr som finnes i audi A6 98modell.

Han ringte oss og sa at møt meg vet Bergen tog stasjon.

Vi tenkte på at han fyren skulle ta med Audien ,menn det ble ikke noe audi.

Han kjørte i en Mitsubishi Lancer EVO ? Tommi Makinen Edisjon.

Vi satt i bilen og han begynte å kjøre.

Jeg har aldri likt de Evo bilene siden det er nesten alltid de klarer å lage bdre bane rekord enn M3'ene.

Menn må innerømme bilen var helt rå.

Han fyren var ganske rik han hadde 2audi.MB,BMW,kia,lanser EVO,lincolen limo og mye mye mer.

Han driver med utleie av busser,limo,van,bil osv.

Tja vi fikk ordnet alt og plustelig så fikk ikke kompisen min ordnett forsikringen på Audien.

Han hadde minus 50% i bonus og forsikringen komm på 80 lapper i året :cry:

Menn han mente at Audi A6 må hadet bare må hadet (han er audi freak).

Vi begynte å kjøre veiene var så dårlige at vi ikke kunne tenke på det svingete og trange veierog fjeller over alt,Menn det var fin utsikthan kjørte og jeg nytet utsikten :lol:

VI møtet en MB 220 CDI som vi kappkjørte med Sjøføren i MB var flink.

Vi drev å kappkkjørte plustelig ser vi POLITI'et med radar vi bremset ned og slapp noen bøter siden det var kontroll i motsatt felt.

MB klarte å dra igjen oss siden han kjørte helt vill.

Så var det ALFA ROMEO 3,0l V6 som der og køddet med oss,menn igjen så klarte vi å tape siden sjøføren vår var sliten.

Så tok jeg over og begynte å kjøre har aldri likt Audi jeg mener at Audi er Ulykke for meg siden jeg altid har kjørt audi har det skjedd noe med meg.

Har jo kjørt Audi kunn en gang før når jeg fikk bot på 5lapper og holdet på å miste lappen.Først så tørte jeg ikke å sitte bak rattet,menn jeg måtte jo det han var sliten jeg begynte å kjøre rolig og når vi komm ned til Høne føss så var det et eller annen BMW E30 cab som prøvde å komme seg fram og førbikjørte meg.

Jeg lot han kjøre noen meter foran meg og etter det ga jeg på bånn gasss audien dro igjen BMW'en :wink:

Jeg hadde flaks at jeg møt hann samme fyren i alfa romeo på E18 mot oslo og der ble det litt motstand,menn pgav noen forbikjørnger så klarte jeg å dra igjen og da stesset jeg ass det var Audi jeg kjørte i og Audi er ulykke.

Menn alt gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...