Gå til innhold

Krasja med bilen til jobben


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Det var en fin dag idag, jeg er ferdig med ruta mi, går ned til postbilen, stopper for en bil der en veldig pen dame kjørte som smilte til meg 8)

Ja så setter jeg meg i postbilen da, er klar for å dra tilbake til kontoret, starter bilen, tar på meg belte, setter på Nrk Mp3 full volum, tar en slurk av cola og tenner på røyk, putter bilen i revers, ser bak om det er noen biler bak nope ingen biler der, skulle til å åpne vinduet mens jeg rygga, plustelig hører jeg dufffffff :roll:

Jeg ser i midtspeilet, faennn asssss tenkte jeg, kjørte rett inni en bil, det var den samme bilen med hun dama jeg så istad.

Jeg går ut, spør om det gikk bra med dere, dama sier jaja det gikk bra, satt med sin mann og sine små barn som gråt, og stakar de skulle på ferie, uff følte meg fæl jeg ass, hvertfall når barna satt og gråt og så på meg som om jeg var en monster :twisted:

JaJa, ringer sjefen da, og forteller at jeg krasja, skrev skademelding å greier, osv.

Heldigvis var ikke sjefen inne på kontoret når jeg kom inn.

:(:(:(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har vært uheldig i helga ja..vi var 7 biler som dro til sverige..ved hotellet vårt frontkolliderte 2 av bilene i følget vårt..en annen i følget vårt krasjet med 2 biler ved en innsnevring på motorveien og like før vi kom hjem igjen så måtte bilrekka bråbremse og jeg kjørte rett inn i bilen foran meg..tilfeldigvis var bilen foran meg den samme som frontkolliderte dagen før..4 av 7 biler ødelagt..synd med audien til kameraten min som ble krasjet både foran og bak uten at det var hans skyld noen av gangene... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaJa, sånt skjer, husker en gang en kjerring som kjørte rett i fronten på bilen min, hun SÅ BAK hele tiden, rygger rolig ut, så tenkte jeg STOPP STOPP STOPP DAAAAAA, når det nesten var nær så skulle jeg tute men bilen var jo ikke på da.

Rygga rett inni meg, rare as.

Hun så sikkert direkte på meg. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaJa, sånt skjer, husker en gang en kjerring som kjørte rett i fronten på bilen min, hun SÅ BAK hele tiden, rygger rolig ut, så tenkte jeg STOPP STOPP STOPP DAAAAAA, når det nesten var nær så skulle jeg tute men bilen var jo ikke på da.

Rygga rett inni meg, rare as.

Hun så sikkert direkte på meg. 8)

Tuta skal da funke uten tenningen på?

Var en i en rimelig ny Merce som holdt på å rygge på meg en dag, stod i kø utenfor en sjappe i Stavanger, og han så tydeligvis ingenting bakover. Bare satte i gang å rygge. Tuta på ham og da bråbremsa han en halvmeter foran bilen min. Tror han skvatt litt da. Fikk småhøy puls selv også. Skjønte ikke hva faen fyren drev med. Jeg hadde ingen plass å flytte meg selv heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at nyere mercer ofte har PDC.

Han hadde nok full kontroll helt til du skremte han :wink:

Tro meg, han hadde ikke det. ;)

Han hadde tenkt å rygge en god billengde, for han skulle slippe ut en bil som stod parkert (og hadde vel et håp om å stjele plassen i samme slengen). Litt av problemet var nok at jeg stod på skrå bak ham, så kun fronten min stod inn bak bilen hans. Stod akkurat i avkjørselen fra veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjører jeg favorittbilen av alle postbilene, en Fiat Doblo med armlener og ryggesensor, men rartt, den går ikke over 130

Da slår du ikke leiebilen min..Et råskinn ved navn Hyundai Matrix 1.5 diesel. 85 ville dieselhester...gjør faktisk 160..ikke verst til å være postman pat-bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaJa, sånt skjer, husker en gang en kjerring som kjørte rett i fronten på bilen min, hun SÅ BAK hele tiden, rygger rolig ut, så tenkte jeg STOPP STOPP STOPP DAAAAAA, når det nesten var nær så skulle jeg tute men bilen var jo ikke på da.

Rygga rett inni meg, rare as.

Hun så sikkert direkte på meg. 8)

Tuta skal da funke uten tenningen på?

Var en i en rimelig ny Merce som holdt på å rygge på meg en dag, stod i kø utenfor en sjappe i Stavanger, og han så tydeligvis ingenting bakover. Bare satte i gang å rygge. Tuta på ham og da bråbremsa han en halvmeter foran bilen min. Tror han skvatt litt da. Fikk småhøy puls selv også. Skjønte ikke hva faen fyren drev med. Jeg hadde ingen plass å flytte meg selv heller.

Som jeg vet så kan man ikke tute før mann har vridd på nøkkern i tyske biler ihvertaff BMW og MB.

Forresten så havnet jeg i nesten helt lik sitvasjon som deg.

Jeg skulle parkere bilen(MB nye E klasse)også var det naboen min som jeg hadde og har stor krangel med.

Holdet på å rygge i vår splitter ny MB med sin gamle råtne Honda accord med stygg grønn farge :twisted:

Hvis jeg ville så kunne han tape mye på det,menn jeg ville ikke ha stygge bulker i Merce så tuta jeg og begynte å skjefte på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...