Gå til innhold

PIMP MY RIDE!!!!


RCS
 Share

Anbefalte innlegg

Har alle episodene fra sessong 1, men har ikke noe serlig linje så alle kan laste ned fra meg, men hvis noen har et sted å legge det så kan jeg kanskje få lasta de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt de to første episodene på en FTP, så de her på sidene som vil kan få tilgang. Jeg vil PMe adresse/brukernavn/pass til de som er interesserte. Infoen skal IKKE spres til noen utenfor dette forumet, da stenges FTPen på sekundet.

Men som sagt, de som spør får adresse, port, brukernavn og passord, og må koble til med en FTP-klient (F.eks Internet explorer funker den også, selv om den er langt dårligere på FTP enn en skikkelig FTP-klient). For de som ikke vet hva slikt er så gidder jeg ikke gi en veldig inngående forklaring, men dere kan laste ned gratis/shareware-klienter fra f.eks www.flashfxp.com eller www.cuteftp.com. De fleste finner nok ut hvordan det funker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er tøft jeg også. Er enig at de drar det litt langt innimellom.

En ting jeg lurer fært på, er hvor lang tid det tar før det blir innbrudd i disse bilene?

Må jeg være en biltyvs store drøm å finne en av de bilene. :lol:

En annen serie jeg vil annbefale er Monster Garage. Det er sykt rått. Bygger om biler til helt syke ting. F.eks. Mustang gressklipper, Celica Jetcar, Super Delivery truck (den har catapluter og balistaer inni for å skyte ut pakker). Det er ganske villt hva disse folka kan finne på. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...