Gå til innhold

Reklamefilm for 1-serien (fra vg.no)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny mobil for ikke så lenge siden ( Nokia 7610). Der var det faktisk inne en reklamefilm av BMW 1 serien... Viste ikke at de legger inn reklame på mobilen før kunden har kjøpt den eller har Nokia foretningsavtale med BMW ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du heller downe en reklamefilm fra nettet og overføre den til mobilen. :)

Jeg har noen småfilmer jeg har overført på min mob. Har planer om å kjøpe meg litt større minnekort også, så kan jeg jo alltids ha hele spillefilmer innpå mobilen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) FIn nok den filmen,snakket med Bavaria i går de gutta hadde vært på prøvetur med et par av modellene i 1 serien meget bra bil sa de,men nå var de drit forbanna på Tyskland grunnen er at de får ikke nok biler,beholdningen er utsolgt og bedre blir det visstnok ikke neste år
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) FIn nok den filmen,snakket med Bavaria i går de gutta hadde vært på prøvetur med et par av modellene i 1 serien meget bra bil sa de,men nå var de drit forbanna på Tyskland grunnen er at de får ikke nok biler,beholdningen er utsolgt og bedre blir det visstnok ikke neste år

tror mye det er markedsføringstriks med lite biler. At de skaper stor etterspørsel. Vet ikke jeg, men det kunne virke som et genialt triks. så det samme med den nye beetle, plutselig så hadde de alt for mange biler på lager som de ikke fikk ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he! 8)

Hele innlegget var skrevet med en "trailersjåførporsjon" med ironi også da!

Skjønte at det var en god dose ironi i det innlegget ja... :) hehe.

men det var bra vi fikk oppklart hva Start/Stop - Engine knappen var for noe da:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant... :wink:

Men denne knappen er egentlig ganske idiotisk, hør bare på fremgangsmåten:

Man kan kun starte motoren med clutchen trykket inn... også selvom gearet står i fri...

Slik er det på Valmet'n min også. Må ha clutchen inne for å få starte den........... men vi skal vell ikke begynne å sammenligne BMW med traktorer her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det på Chrysleren min også. Det er jo startsperra det...

Må du ha clutchen inntrykket for å starte bilen selv om den står i fri? Har aldri vært borti det på noen BMW jeg ihvertfall.

Ved nærmere ettertanke så er det vel ikke noe stort problem, for som regel så står jo ilen i gir når man har parkert, og det går jo automatikk i å trykke inn clutchen når man vrir om tenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg noengang har opplevd det som noe problem nei. Det er jo en vane å trå inn clutchen når man starter bilen. Om ikke annet for å være sikker på at man ikke starter den i gir. Har sett nok av folk som har prøvd på slike stunts...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...