Gå til innhold

Gode tips og retningslinjer for bruk av forumet - bør leses!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting. Skulle laste opp et bilde idag og da kom det www.bimmers.no signatur i nedre kant på bilde og det ble resiza til 800pix

HVORFOR :evil:

Har ikke sans for dette nye påfunnet i det hele tatt!

Nå er det tilbake til å bruke ImageShack eller Photopucket eller lignende.

Hva er problemet med det?

Nå er det så mange som hyler og skriker over at forumet er tregt, og da er løsningen å gå ned på bildestørrelser etc. Store bilder gjør forumet tregt, og spesielt ille er det fra Photobucket og Imageshack. Klageretten din frafaller i så fall fullstendig.

Grunnen til at bimmers-signaturen står på er så ikke folk skal bruke opplasteren her til andre sites/forumer. Ser det linkes ekstremt mye utenfra. Vi her inne har ingenting igjen for at andre bruker vår båndbredde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er problemet med det?

Nå er det så mange som hyler og skriker over at forumet er tregt, og da er løsningen å gå ned på bildestørrelser etc. Store bilder gjør forumet tregt, og spesielt ille er det fra Photobucket og Imageshack. Klageretten din frafaller i så fall fullstendig.

Det som irriterte meg mest var at bildene ble resiza til 800pix, den burde vært noe større (max 1300).

Slik det er nå så må man jo bruke Photobucket og Imageshack for å vise bilder større enn 800.

Jeg også irriterer meg når folk laster opp bilder som ikke er resiza til fornuftig skjermstørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

E det flere som har roblemer med bimmers i dag? Om eg skriver i den quick reply boksen og trykker OK så skjer det ingenting. Oh hvis eg trykker på SKRIV SVAR knappen så kommer det bare opp at internett ikkje finner sida. Det samme skjer om eg skal sitere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Jeg lurer litt på søkefunksjonen.. hvis jeg skal søke på f.eks m50 turbo, så kommer alle innlegg med m50 og alle med turbo, går det an å gjøre slik at kun tråder med m50 turbo kommer opp?

Prøv m50 and turbo... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lurer på en ting. Skulle laste opp et bilde idag og da kom det www.bimmers.no signatur i nedre kant på bilde og det ble resiza til 800pix

HVORFOR :evil:

Har ikke sans for dette nye påfunnet i det hele tatt!

Nå er det tilbake til å bruke ImageShack eller Photopucket eller lignende.

Hva er problemet med det?

Nå er det så mange som hyler og skriker over at forumet er tregt, og da er løsningen å gå ned på bildestørrelser etc. Store bilder gjør forumet tregt, og spesielt ille er det fra Photobucket og Imageshack. Klageretten din frafaller i så fall fullstendig.

Grunnen til at bimmers-signaturen står på er så ikke folk skal bruke opplasteren her til andre sites/forumer. Ser det linkes ekstremt mye utenfra. Vi her inne har ingenting igjen for at andre bruker vår båndbredde...

ENIG 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...