Gå til innhold

Gode tips og retningslinjer for bruk av forumet - bør leses!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

En ting jeg vil få med her ang trådtitler for kjøp/salg

Ta med 'E' generasjon i emne.

Blir så utrolig lei av å "kjøre bomtur" inn på tråder som f.eks viser seg å være til 3 serie når jeg er ute etter deler til 5 serie. Spesielt når forumet er såppas tregt som det er så er dette frustrerende.

Eksempler på slike tråder:

"18" felger med dekk selges"

"Sperrediff med 3,50 utveksling"

Hadde man slengt med en [E30] i beg av hver salgstråd så forklarer man to ting,

-årsmodell på delen (e30/e36/e46)

-hvilken serie det er snakk om 3/5/7 etc

-Altså to fluer i en smekk. Samt at potensielle kjøpere slipper å spørre etter denne infoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er litt offtopic... beklager dette.

Det jeg lurte på var om html og slikt.

Jeg holder på å sette opp nettside for bedriften min for øyeblikket, og lurte på om dere bruker mye html eller om dere har noe programmer eller lignende som dere bruker?

Det blir jo temmelig mange html koder å lage for å få til en brukbar nettside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Sjansen for å få hjelp da blir mindre, ved at enkelte brukere ikke besøker den modellen, mens trådstarter kanskje har et problem som kan besvares av brukeren som vanligvis ikke henger på det forumet. Vanskelig skrevet, men håper dere forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen for å få hjelp da blir mindre, ved at enkelte brukere ikke besøker den modellen, mens trådstarter kanskje har et problem som kan besvares av brukeren som vanligvis ikke henger på det forumet. Vanskelig skrevet, men håper dere forstår.

Hvor stor er den sjansen da tror du? Folk som eier E36, trenger ikke akkurat lese om E30 tråder, hvis ikke man da har stor kunnskap om E30.

Poenget her er vel at det blir ryddigere og oversiktlig i forumet.

Se på alle de store utenlandske BMW forumene, de har inndeling etter modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er den sjansen da tror du? Folk som eier E36, trenger ikke akkurat lese om E30 tråder

Motorer og slikt går jo om hverandre, og svært mange tekniske tråder kunne like gjerne handlet om opel eller renault, da det er ofte er generelle ting som blir spurt om. Mer inndeling er greit, men etter modell er bare tøys imo.

Utenlandske bmw-forum er forøvrig ikke noe å sammenligne seg med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor er den sjansen da tror du? Folk som eier E36, trenger ikke akkurat lese om E30 tråder

Motorer og slikt går jo om hverandre, og svært mange tekniske tråder kunne like gjerne handlet om opel eller renault, da det er ofte er generelle ting som blir spurt om. Mer inndeling er greit, men etter modell er bare tøys imo.

Utenlandske bmw-forum er forøvrig ikke noe å sammenligne seg med... :)

+1. Jeg er mest interessert i E34 siden det er det jeg har, men ofte finner jeg en løsning i en tråd om en annen modell. Motorteknisk har bilen min mer til felles med en E36 med M50 motor enn en eldre E34 med M20 motor. Fx.

Hvis folk skriver litt mer opplysende overskrifter ville det hjulpet fælt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.hvordan får jeg lastet opp bildet som vises under rangeringen?(til venstre) finner ikke ut hvordan jeg gjør det :(

dere har sikkert en tråd om det her.men jeg fant det ikke.

takker på forhånd hvis noen kan hjelpe meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...