Gå til innhold

Gode tips og retningslinjer for bruk av forumet - bør leses!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • 11 months later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Kunne trengt litt hjelp jeg også, tror dette er rette stedet å skrive. Jeg har en prosjekt tråd ikke sant, og den f.eks heter "min 318i:)" Hvordan kan jeg gjøre om til "min 318i, nye bilder s.12" f.eks? . Prøvd litt forskjellig, men får det ikke til :( Da snakker jeg om hovedskriften på emnet liksom. Den som dere ser når man går inn på prosjekter.

Takker masse for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg lest gjennom alle retningslinjene for kjøp og salg, og forumet generelt, men jeg har et lite problem med forumbruk. I avdelingen for teknisk og annet har jeg muligheten til å lage et nytt emne, men derimot i kjøp og salg avdelingen går det ikke. Er det noe jeg har oversett? Jeg er logget inn som registrert bruker, likevel så går det ikke. HJELP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Kan folk vennligst lese gjennom disse reglene en gang eller ti til? Det er blitt utrolig vanlig å quote innlogget over seg har jeg merket, dette er veldig unødvendig. Spesielt når innlegget har bilde.

Ofte legger "person 1" ut en post med et bilde eller fem, hvorpå "person 2" quoter hele innlogget for å skrive en kort kommentar. "Person 1" quoter dette igjen for å kommentere tilbake. Man får da se disse bildene hele tre ganger, noe som gjør at siden lastes tregere og man må scrolle forbi masse tull.

Det beste hadde vært om %7Boption%7D-linkene ble fjernet automatisk ved bruk av quote-funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Har eit forslag til forbedring av salgstrådene.

Vet om forum der salgstrådene er stengt for kommentarer, slik at spørsmål må tas på PM.

Dette vil hjelpe til med f.eks:

-Personer som bumper tråden sin hver dag.

-Useriøse kjøpere som spammer salgstrådene.

-Personer som overhode ikke har tenkt å kjøpe, men bare må argumentere å ødelegge salgstråden.

-Det vil være veldig lett å holde oversikt over de nye å de gamle trådene.

-Jeg tror kvaliteten på trådene vil bli bedre, flere vil legge ut bilde, mer informasjon osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det galt å ville ha salgsannonsen sin på en av de første sidene? Ser jo at enkelte har XX-antall salgstråder aktiv samtidig, og da er det ikke bare bare å bli lagt merke til når de BUMP'er alle samtidig. Ergo - for guds skyld ikke steng de for kommentarer, det vil neppe hjelpe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har regler for "bumping" og kommentering. Vi tillater ikke "bumping" av saglstråder mer enn en gang pr. dag eller når den allerede ligger på første side. Det er kun tillatt å kommentere i salgsannonser hvis det har noe med salget å gjøre, alt annet blir slettet. Kan nevne at jeg sletter MYE unødvendig kommentering i salgsannonser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...