Gå til innhold

AutoDB er død!


Gizle
 Share

Anbefalte innlegg

Æsj! Fa** òg! Oppkjøpt av Motorbørsen. Pokk** òg! Skal nå vi legge bilene våre inn på disse knotete pengegriske sidene nå da?

Boikott sidene deres!

Hvem tør å opprette en like god gratis side? :wink:

Vi skal selvfølgelig spre det gode budskap etter beste evne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig!

Er det noen som er interessert i å gå sammen for å skape noe lignende kanskje?

Tja..... Ingen dum ide. Tror nok det er maaaaange som vil savne AutoDB i hvertfall. En ny lignende side som AutoDB hadde sikkert blitt suksess det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo å få noe slikt til å gå rundt, og da kreves annonseinntekter/sponsorer, tilsvarende det AutoDB hadde.

Ellers er jeg i liten tvil om at layouten må være tilsvarende enkel som hos AutoDB. Det kunne vært moro å prøve seg, men jeg har sånn problemer med senebetennelse, og mye å gjøre på skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si måten dette skjedde på forundrer meg litt.

Det begynte allerede på torsdag, da fungerte det med noen DNS-servere mens med andre ikke. Og da virket det som om de DNS-serverne det fungerte med hadde cachet DNS-entryene tidligere, og så fort timeouten gikk ut på sonefila fallt det ut fra de DNS-serverne også.

For det virker som om det er DNS-serverne som er borte her, ikke autodb.no. Autodb.no lå nemlig på 193.90.146.41, og den er fortsatt oppe, men serverne som er ansvarlige for domenet, dns.johnet.no og urd.spindelveven.no, som forøvrig tilhører to forskjellige firmaer, er helt borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt Motorbørsen. Blei faktisk forbanna nå. Skal aldri mer kjøpe motorbørsen i hvertfall. AutoDB var jo det klart beste stedet for annonsering av bil og mc.

Og måten Motorbørsen gjorde dette på syns jeg er latterlig. Må jo være veldig dårlig reklame for dem at de gjør det på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig der. Det er litt mye rart med hele opplegget. Dette med de utilgjengelige DNS-serverne, og ikke minst at ikke Motorbørsen heller velger å videresende alle til seg selv. Nå hjelper de jo Finn, Autobørsen, m.fl. like mye som seg selv - dersom de faktisk har kjøpt opp greiene og shutta det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...