Gå til innhold

Dårlig dag!...


cmn
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare få det ut: Det her har akkurat blitt en SVÆRT dårlig dag for å si det mildt! Klarte å ta livet av Riegerfronten i stad... =( Det var ei diger grop i veien midt i et kryss som jeg ikke hadde mulighet til å unngå pga. trafikk i mot. Der tok selvsagt fronten nedi bakken... "DTM-leppa" ble liggende igjen, og fronten sprakk i det ene hjørnet... SURT!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo bare senket 40/40 da... Glad jeg ikke senket 60/40! Men det ser ikke så ille ut som det virket først. Klarer nok å fikse det med sparkel selv. Bare en liten sprekk (ca 3cm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F****************************n! Enda værre dag enn for 2 dager sia!... Ødela fronten enda mer.... Skulle kjøre bilen på plass hos en kamerat, og kjørte på gresset. Der lå det av an eller annen grunn en liten lecastein i kanten som jeg ikke så, og SELVSAGT måtte kjøre på... Er det mulig?! :cry: Bare 3 dager før BMW-treffet og greier.... :evil: Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat som lakkerer i hvertfall. Skal høre om han kan fikse skaden også, og ikke bare lakkere. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal fikse det selv, så jeg tar ikke sjansen. Passa liksom så dårlig med bmw-treffet og greier (, og lommeboka)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så ikke bra ut Cato! :cry: Veiene i disktriktet her er ikke de beste for senka biler. Å med BMW treffet til helga så skjønner jeg detta var forjævli.

Skulle kjøre bilen på plass hos en kamerat, og kjørte på gresset. Der lå det av an eller annen grunn en liten lecastein i kanten som jeg ikke så, og SELVSAGT måtte kjøre på...

Det stedet hørtes kjent ut ja :wink:

oddis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...