Gå til innhold

Ehhhhhh??


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke årsaken til at han ikke har rondellen, og det er egentlig ikke så nøye heller. Det jeg mente var at en slik ombygging ser bedre ut i mine øyne enn de som prøver å få et annet bilmerke til å ligne på BMW. Det er jo ingen som tror at den lastebilen der faktisk ER en BMW, håper ihvertfall ikke at noen tror det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende, han tar kraftig innpå meg ihvertfall. Jeg skal innrømme at jeg fulgte med på statistikken jeg også en periode, men jeg postet da vitterligen ikke bare for å poste. Jeg postet dersom jeg hadde noe fornuftig å si.

Han er ihvertfall på god vei til å ta igjen meg, men jeg tror han sliter for å ta igjen Gunnar!

Dersom det er "tulle"postinger for statistikken sin del så er det jo ikke verre enn at jeg og/eller Gunnar sletter slike intetsigende innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien, ja! Men forhåpentligvis hjelper påminnelsen min om retningslinjene.

Vi skal selvsagt ikke nekte noen å poste her inne, men som det står i retningslinjene "Det er så kjedelig å få mail om nytt svar på en tråd man abonnerer på, for å sjekke og finne ut at det bare er en :-) eller noe annet unyttig... " Vi vil ikke ha "AOL-tilstander" her heller. (se ca midt på http://home.online.no/~vidaandr/news/OBSglossary.html)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien, ja! Men forhåpentligvis hjelper påminnelsen min om retningslinjene.

Håper det hjelper. Jeg irriterer meg også litt over sånt og synes generelt forum der slike "hehe,smiley" innlegg florerer virker useriøse og "fjortiss" aktige. Det er jo desverre slik på flere forum at noen må svare på alt av nye innlegg bare for å svare samt få en ny post. Da svarer de gjerne med en smiley,lol, ok, tja, hehe o.l.

På ett forum jeg har vært endel aktiv så begynte moderatorne å slette slike innlegg som var uten mål og mening. Det fungerte bra på det forumet i hvertfall og nå virker det forumet mye mer ryddig,voksent,saklig og serriøst.

Bra vår moderator har fått opp øynene for slike "jalla" innlegg også. Virker som det går sport i å få mest mulig innlegg og da kan det lønne seg for en moderator/adm å være litt på vakt slik at det ikke sklir helt ut.

Når jeg feks: besøker ett nytt forum av noe slag og ser at det er maaaange slike "jalla" innleg så får jeg ikke noe godt førsteinntrykk og dropper som regel å bli bruker av slike forum. Vi vil da vell ha flere brukere her på forumet også (?) så da er det litt viktig å holde forumet rent og ryddig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...