Gå til innhold

Ehhhhhh??


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

Så langt har jeg ikke slettet "jalla"innlegg, men dersom det viser seg å bli et problem så kommer jeg nok til å gjøre det. Stort sett oppfører jeg meg som en helt ordinær bruker, men siden jeg har moderatorrettigheter så sletter jeg dobbeltinnlegg når jeg finner de, og retter opp evt. feil. F.eks. dersom noen har fjernet en tag ifm. sitering.

Jeg leser ikke riktig ALLE trådene/postene som er her, særlig kjøp/salg har jeg lett for å ikke følge med i, så det er bare å sende en PM dersom dere oppdager noe som ikke er som det skal. Gunnar får sikkert nok PMer fra før, og da kan admin-stuff rettes til han, for jeg har ikke riktig alle rettigheter. Når et gjelder den kjøp/salg så bør vi kanskje vurdere å stenge trådene når gjenstanden er solgt, særlig dersom det diskuteres i det uendelige i en tråd.

Jeg er forøvrig helt enig med deg P.I.B. i det du sier, man får et dårlig inntrykk av forum med mange tulleinnlegg. Men vi skal tross alt ikke være for "Stasi" heller, for å sitere Gunnar i avslutningsreplikken av retningslinjene:

Det er absolutt ikke på huet og ræva om disse ikke følges,
imidlertid så fortsetter han setningen med
men prøv sånn noenlunde ihvertfall. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...