Gå til innhold

solfilm på vinduene


serox
 Share

Anbefalte innlegg

På f.eks 1 serien hvilkene vinduer er lov å ha solfilm på ser så bra ut med litt mørkere vinduer,vet at det ikke er lov på frontruten,men bakruten og side vinduene er det lov?

Jeg kjører en E36 Touring. Har sotet alle vinduene untatt frontruten selfølgelig. På vinduene på passasjerdør og sjåførdør så er de sotet 35% og bakrutene er sotet litt mere. Har aldri hatt problemer med det. Har blitt stoppet i teknisk 2 ganger og har vært på biltilsynet

på EU kontroll uten at det har skapt noen problemer.

Poenget er vell å få utført sotingen/filmen "profft" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 43% på alle siderutene (selvgjort), og har aldri blitt stoppa for det. Men skal ha EU-kontroll innen januar 2004, så vi får se hvordan det går.

Er uansett riktig som Erik sier, det er ikke lov på siderutene foran...

Hva har du brukt for et produkt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfilmen var vel av merket CD Cardic tror jeg (BilXtra). Det blir faktisk helt kurrant hvis man bruker god tid og gjør det riktig...

Skulle jeg gjort det på ny skulle jeg fått det enda bedre. Det ble litt for mye skraper av skrapa som følger med, så jeg kommer til å bruke et eller annet mellomlegg mellom filmen og skrapa hvis jeg skal gjøre det igjen.

Men nå skal det nevnes at min er ganske enkel å gjøre det på siden den ikke har rammer rundt vinduene i dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...