Gå til innhold

tips angående kjøp av 325i E30?


k-dyng
 Share

Anbefalte innlegg

Virker veldig bra til den prisen da. Fett interiør og pen utvendig. 32000 er ikkje så mye hvis bilen er bra. De fleste til under denne prisen er det mye plukk med, så da kommer utleggene.

Til og med bygd om baklyktene sp du får den "nye" looken.

Pen bil

yes syntes selv den så veldig bra ut men må se det litt ann ja er ikke umuligt at jeg tar en telefon for å høre om den er selgt eller hva den er men vi får se ja:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry folkens! Retter på meg selv. Det står i annonsen at det er en 1989-modell, men i følge vegvesen.no er det '85-modell!

Vegvesen.no:

Merke og modell: BMW 320 I

Registreringsnummer: DE32616

Registreringsår: 1985

Så nå helt til slutt at det står i annonsen at den er ombygd... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt har bmw sagt nei til godkjenning av f.eks 320 til 325... er dette fakta?

Tror bare ikke de vil utlevere alle slags standardpapirer slik noen merker gjorde før. Forståelig nok.

Såvidt jeg har skjønt er det fortsatt mange som bruker BMW-verksteder til å få dokumentert at ombyggingen er skikkelig utført, og at alle deler som kreves for å gå opp til den modellen man vil faktisk er byttet. Det har tross alt BMW-verkstedene bedre peiling på enn Biltilsynet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørest fornuftigt ut.. men ontopic.. Hva burde en se etter på en e30? Jeg har forhørt meg på en 320-e30 til 40000. Den har noen små rustflekker der en har beina på både passasjersiden og førersiden. Hva burde en være oppmerksom på ved kjøp av en slik bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes 40k for en rusten gammel E30 320i høres veldig dyrt ut, men kilometerstand og årsmodell spiller jo inn her. Bør vel uansett være bra strøken til den prisen der.

Hadde det vært meg hadde jeg heller valgt en '91-'93 E36 316i/318i til så godt som samme pris (40-45k) foran en E30 320i...

Vil du veldig gjerne ha E30, så kan du jo alltids handle KarstenJulius sin bil som står til salgs under Kjøp & Salg. Det er en '90 316i for rundt 15k (husker ikke helt). Så kan du svi av de resterende 25k på turbo. ;)

Hva du bør være oppmerksom på er vel egentlig ganske mye... Det er jo 15-20 år gamle biler. Rust er vel den verste fienden, men generelt sett pleier jo det meste å være bra slitt. Foringer, dempere, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...