Gå til innhold

Bytting av dashbord på E36


Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

Tenker du på hele interiøret, eller bare det som er rundt instrumentene..?Jeg tok ut det meste av interiøret på rundt 4 timer (av og på). Det er ikke så veldig vanskelig, tar bare litt tid.

Tok noen bilder. Kan se om ikke jeg får lagt dem ut på en side i morgen. Det er en venn av meg som har bildene. Han driver å lager en side som skal være mer eller mindre dedikert til E36 Coupe....

Planen er å lage en side hvor vi skal legge ut bilder og info\tips av monteringer av style-kit og alt annet man kan komme over. Så antar at etterhvert vil det bli endel info å finne på der, siden jeg skal bygge om min bil, og han skal bygge om sin. 8)

Nå sporet jeg litt av, men jeg skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder i løpet av Lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på alt som ligger foran frontruta. Grunnen er at jeg har kjøpt nytt skinninteriør til bilen min, og da vet jeg ikke helt om det blå dashbordet mitt vil matche de grå dørsidene. Dashbordet mitt er sort ved instrumentene og ved midten, men blått helt ytterst ved frontruta og ved passasjersiden.

http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1705

Utrolig flott at du kommer til å lage en slik side. Får vel ta noen bilder jeg og, så blir det kanskje noen små bidrag fra min side og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...