Gå til innhold

Min BMW 325i Coupé, E36


Desloch
 Share

Anbefalte innlegg

667286_1_full.jpg

www.cardomain.com/id/desloch

Er litt spent på hva dere synes om felgene. Jeg likte dem ikke helt når jeg så dem første gangen på bilde (stod på når jeg kjøpte bilen), men når jeg så dem i virkeligheten så synes jeg de var veldig fine (er litt dypere enn de ser ut).

All kritikk mottas med takk ;)

Nylig kjøpt M3-innstigslister/-girkule/-matter og samme skinninteriør som står i M3-cab.

Neste ting på lista er:

- M3-lister rundt bilen

- M3-styling (ETTER vinteren i så fall)

- Nye 17" felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil. Men personlig syns jeg di felgene ikke har noe på den bilen å gjøre... Bilen din kommer til og bli sååå mye finere med noen andre felger!!

Vett om noen 18" og 19" til salgs for E36! :wink:

8000kr pr par

Hvilke felger er det da?? Er vell på jakt etter 19" felger men noen "gromme" 18" hjul er vell heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" ser slik ut som på denne bilen, med 225/40-18 dekk. Mye mønster igjen. Felger og dekk er kjøpt nye i sommer. Selges 8000kr.

Klubbtreff_Rudskogen_002.jpg

Har ikke bilde av 19" felgene. Men di er 5 eika der eikene bygge helt ut, så di ser stoooore ut! 225/35-18, veldig gode dekk.

ET 14. Selges 8000kr. D er billig d.

Holder til i Haugesund. Men 19" er kanskje solgt, en kompis som skal prøve dem imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen så clean ut som den var nå synes jeg og felgene tror jeg faktisk, som du selv sier, er en del tøffere i real life.

Men det jeg ikke likte av det du sa, var at du hadde kjøpt M3 matter, innstegslister etc. Slikt synes jeg hører hjemme, og KUN der, på nemlig en M3. Interiøret går ann. På de står det tross alt ikke M3.

Men som sagt, bilen så pen ut den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden du spør så direkte om felgene så svarer jeg like direkte: De var stygge på E36. Både AMG-looken og den matte gråfargen passet dårlig i mine øyne. Er helt enig med det andre har sagt at ting med M3-logo ikke har noe på en 325i å gjøre, du får innstegslister med bare ///M-logo også, kjøp det istedet. M-tech-/M3-styling og seter er greit, for de delene har ikke M3-logo. Plast"dingsen" på bakluka er jo M3 GT-vingen, ekte BMW Motorsport og den peneste vingen til E36 i mine øyne, behold den du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ///M på mattene og girkulen, mens det står M3 på innstigslistene.

Bra!

Det er GT-vingen ja? Visste jeg ikke, men gjør ikke noe det!! :D

Den vingen kom først på M3 GT og 318iS Class II, deretter kunne den fås som ekstrautstyr på ordinær M3.

Noen som vil bytte M3-innstigslister med ///M-innstigslister? :roll:

Siden du nettopp har kjøpt disse så kan det jo hende du får byttet fra ///M3- til ///M-lister hos firmaet du handlet fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...