Gå til innhold

Varebil og bakseter


sn|per
 Share

Anbefalte innlegg

Et håndtak på dashbordet på passasjersiden løsnet helt da jeg prøvde bilen litt "off-piste" første gangen. De elekriske vindusheisene virket etter en stund kun når det passet dem, og justering av førersetet ble etter hvert ikke noen grei affære. Videre var det noe med varmeapparatet, men det husker jeg ikke helt hva var. Den jeg hadde var også utstyrt med A/C, noe jeg stort sett ikke brukte, for det føltes som om 1/3 av motorkraften gikk til å drive den.... Styringen var presis til å begynne med, men ble raskt veldig slarkete, og jeg følte etter en stund at jeg kjørte en slik gammel jeep, hvor man har 1/4 runde dødgang på rattet. Klart jeg er veldig kritisk nå, men jeg hadde faktisk forventninger om at bilen skulle vært litt mer robust, siden det liksom var en ATV, på en måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å sett på 2 stk sportage nå. Den første hadde gått 88k km. Var en fæl ulyd da jeg startet den, enda verre ulyd da jeg satte den i 5. gir og ristet og ulte fælt da jeg kjørte vanlig med den. Den andre hadde gått 150k men den var mye bedre å kjøre. Ganske pen og se på også faktisk. Så det blir nok å kjøpe den. Er det for dyrt med 95000 kr for en 96 model personbil(5 seter) som har gått 150k?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfft. Den har aldri stoppa for meg, med piggdekk fra '95. I den bratteste bakken jeg kjørte opp i vinter (opp Ullandhaugsbakken i Stavanger) kjørte jeg først forbi tre biler opp bakken, nederst stod en E36 Compact, neste var en Citroën Xsara stv (eller Xantia?), og øverst en Polo. Jeg skjønte egentlig ikke helt hva problemet var, så jeg kjørte ned igjen for å se om det virkelig var så glatt som det kunne se ut for, men Neonen gikk rett opp igjen. Kunne leke meg med hjulspinn og hva jeg ville og den tok seg lett inn igjen. Bare gliste forbi de andre som stod der. ;)

Men hvis noen andre er interesserte får dere bare skrike ut. Den har litt ventilkakling eller noe slikt, men er bare gått 124k, så det skulle vel ikke være så veldig farlig. Har kjørt 9000km med den slik, og den har ikke blitt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...