Gå til innhold

Hjulspecs E34?


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Den har gått 188k. Måtte ut med veldig lite, for eieren hadde seriøse økonomiske problemer. Han gav 40ish for den for 1.5 måned siden, så man kan si han tapte greit på den...

Ser det er en del av de til rundt 30-35k, men de har som regel gått rundt 250k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk. Har ikke solgt Chrysleren nei. Har både Neon og 520i nå. Tenkte å se hvor mange parkeringsplasser jeg kan ta opp her i "studentbyen" før noen reagerer.. ;)

Neida, selger vel Chrysleren etterhvert, men foreløpig har jeg ingen umiddelbar hast. Er en del jeg må ordne på E34en først, så får vi se etterhvert. Vil gjerne ha en pris på Chrysleren som jeg blir fornøyd med, og da tar det gjerne litt ekstra tid å selge. Og så må som sagt E34en bli i bruksbilmessig stand. En del foringsgreier/endeledd som må sjekkes, og varmeregisteret må byttes... Satser på å kle meg godt når jeg skal kjøre bilen til Rogaland over 1000-metersheiene om en ukes tid.

Tror nok uansett den har potensiale til å bli en knall bruktbil. Er ei i klassen min som har maken. Den har gått 270.000km nå, og har knapt hatt feil. Bare de vanlige E34-sakene, en ødelagt vindussveiv og at sentrallåsen ikke fungerer på den ene døra.

Og ikke minst så har jeg allerede hatt mine første sladder uten å bruke brekket på et år eller noe, og det er jammen verdt litt det også! ;)

Her er bilder av nyanskaffelsen:

IMAG0035.sized.jpg

IMAG0040.sized.jpg

IMAG0044.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaJa.... Ser ikke så værst ut den der Gunnar. En kamerat av meg har/hadde makan bil som denne. (samme farge og) Den hadde sist jeg så den tippet 320 000. Den hadde det heller ikke vært noen store problemer med. Den er senket og har noen sinnsykt brutale 18" hjul. Den ser faktisk meget rå ut når du møter den etter veien så det er ikke mer som skal til.

Felger og senking til sommeren da Gunnar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er helt ok bil. Fin og rustfri. Og så har den jo det riktige merket...

Felger og senking kommer nok, men det kan ta litt tid. Kommer nok litt an på når jeg får kvitta meg med Chrysleren.

Først og fremst må jeg ha vintersett til BMWen (både felger og dekk, evt. bruke 16" sommerfelgene til vinterdekk), betale 12-13k i forsikring (har hovedforfall nå), få BMWen i bra stand (det blir nok fort noen tusen), osv.

Regner med det første på den blir de nødvendige reparasjonene pluss hvite blinkere foran og på sidene. Baklyktene er helt røde, så de er egentlig ganske kurrante.

Senking trenger den spesielt foran. Er helt grei bak, men foran er den høy. 45/15mm H&R hadde sikkert gjort seg. Men så er den svart nede, så det skal vel litt til å få den til å se veldig lav ut... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...