Gå til innhold

Første test av E60 M5 på film!


te em
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik til slengbruk til vinters jeg. :)

Ja, ikke sant. 8) Tror nesten den der er på grensa til at den har så mange gamp at det nesten ikke er moro på glatt vei. Den drar vel like lett løs på tørr asfalt som en 520i gjør på is. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik til slengbruk til vinters jeg. :)

Ja, ikke sant. 8) Tror nesten den der er på grensa til at den har så mange gamp at det nesten ikke er moro på glatt vei. Den drar vel like lett løs på tørr asfalt som en 520i gjør på is. ;)

Hehe, du skal nok ikke se bort fra det. Og sikkert sterk som en okse(-flokk) Campingtur med m5. Skummelt! Merker jo ikke engang at du har noe bak. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. En kollega en tidligere arbeidsplass var mekaniker for et gokartteam som kjørte utenlands, og den ene helga hadde de vært i Tsjekkia. De hadde kjørt en 750i med svær boggihenger fra Stavanger til Kristiansand, og det gikk som bare juling. Så fort de var i gang hadde de glemt av hele hengeren, helt til de i Kristiansand skulle være smarte, og parkerte BMWen til fordel for ny trekkvogn - en VW Caravelle eller Transporter (de tenkte de skulle spare litt penger på alle milene nedover på autobahn). Da var det visst ikke like gøy med henger lenger, for det gikk visst en smule sakte på autobahn... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den...KONGELYD av V10en altså...

http://privat.birklehof.org/~ehret.m/M5VID/m5swq.wmv

Edit: Gjorde dette innlegget om til nyhet. ;-) -Gunnar

Utrolig fet bil! Men det er ikke sant at det er den første testen av nye M5... Klikk denne linken og last ned "M5video"

http://bimmer.roadfly.org/bmw/forums/e6 ... 856-1.html

Men husk at du må ha et nokså nytt "codec" for å spille filmen i Windows media player.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...