Gå til innhold

Biltema


bmw_fannrem
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper aldri bremsedeler hos Biltema. Man frarådes nesten å kjøre på bane med biltemaklosser. De smuldrer opp rundt kanten, så anleggsflaten blir til slutt utrolig liten. De tåler veldig lite varmkjøring...

Men så klart, det kommer jo an på kjøringen din.

Hva slags greier er det AIS har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke kjøpt bremsedeler på Biltema.

Skikkelige bremser er viktig og det er jo litt greit at de varer en stund også når du først tar deg bryet og skifter både skiver og klosser.

Ta en ringerunde til flere deleleverandører og spør om de kan gi deg rabatt så kanskje du ender opp med Biltemapriser på kvalitetsdeler til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok dette kommer veldig ann på hva du skal med bilen din. Har noen av dere prøvd klossene/skiver/bånd til Biltema?

Til banekjøring hadde jeg vel aldri kjøpt klosser/skiver fra Biltema. Heller ikke hvis jeg hadde kjørt mye hardt med bilen. Jeg har aldri kjøpt dette til Bmw, men har over flere år brukt bremsedeler fra Biltema til mange andre biler jeg har hatt. Disse har fungert helt ok.

Jeg mener ikke at Biltema er like bra som orginale eller fra kjente leverandører, men at delene fra biltema fungerer fint til den vanlige mann i gata.

Belegget på klosser og bånd går vel for å være hardere enn det som er orginalt, og det kan jo gå ut over skiver og tromler.

Jeg hadde helst kjøpt noe annet en Biltema, men er lommeboka litt tynn en måned, så hadde jeg kjøpt Biltema bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags greier er det AIS har?

AIS bildeler har et bra utvalg på bmw deler på hjemmesiden sin, de er også prissatt. www.gsbildeler.no

Vet ikke hva slags merke de har på bremsene, men regner med at det ikke er noe dritt:)

Blir vel så jeg venter til våren med bremsekjøp, da jeg håper å være litt mer pengsterk!

Takk skal dere ha for responsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...