Gå til innhold

Må ha nye felger...


P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

De 18" hjulene som står på bilen min nå blir solgt den dagen det kommer snø. Derfor er jeg på jakt etter nye felger i 18" eller 19". Har litt lyst på felger med blank kant denne gangen. Har valset opp den innerkanten på skjermbuene nå så det er litt mere plass oppi der....

Det at jeg har tenkt å ha felger med blank kant er fordi jeg har chromenyrer og de er de eneste som er i chrome på min bil. bortsett fra eksostutene da. Tenkte det sto litt mere i stil hvis jeg hadde blank kant på felgene også. Skal også senke bilen litt mere til sommeren.

Noen som har tips om noen felger som kan ta seg bra ut på denne bilen??

Bilde :

Untitled14.jpg

t7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe din mening er verdt litt den også, må også si at jeg er helt enig med deg. Det er ikke fint med for store felger. Du bør ikke gå for mange tommer opp fra det som er orginalt, ser bare feil ut, men det er også imo da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 18" er passe på E36. For å få STORE felger til å se bra ut så må det senkes endel også. Ellers vil det se ut som om bilen går på stylter og det er ikke pent nei.

Jeg var å så på en E36 med for noen dager siden. Den hadde 9x19 og 10,5x19 Schmidt felger.

Bilde :

KameleonE3611.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din bil har et så "clean" utseende at jeg tror faktisk ikke slike felger hadde blitt noe pent. Det er for mange brutte linjer og for mye luft i designet til at det passer, synes jeg. Men smaken er jo som baken, og det er jo selvfølgelig ikke min business dette her. Synes bare det hadde vært fint om du beholdt de rene linjene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dyktig laget bilde!

Azev A er vel desverre ikke noe stor forbedring fra de du allerede har da. Kanskje du kan få noen til å photoshoppe litt forskjellige felger på bilen. Det er jo en veldig billig måte å prøve forskjellige felger på....

Hadde vi bare bodd litt nærmere hverandre, kunne du godt fått prøve de forskjellige felgene jeg har, men det blir nok litt stress å dra 100mil for å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Azev A er utelukket ja. De er for vanlige. Skal prøve på ett sett med 18" M3 felger nå før vinteren. Har en kjenning som har ett sett skjønner du.... Da får jeg se hvordan det blir. Skal prøve å få tatt bilder. Tar det seg bra ut så er vell felgene dine aktuelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...