Gå til innhold

Nyinnkjøpt bmw E-36 :D


 Share

Anbefalte innlegg

Hei & velkommen!

Grattis med ny bil! Litt "sær" vinge (til BMW å være) og en mindre fin sprekke under panseret, ellers fin bil. :)

.. og kategoriene, vel, vi (jeg) driver og herjer og endrer navn og flytter på kategoriene for tiden. Blir ikke helt enig med meg selv hvordan best er. Men tror jeg flytter denne til bilder & filmer. Eventuelt kunne vi kanskje hatt en egen showoff-kategori...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vingen var orginal!?

Hmm. Kan ikke huske å ha sett den før. De pleier å gå helt ned på sidene. Uvant med kun de to festene i midten. Men kan nok være original for alt jeg vet...

Sitter å tenker på det i ettertid nå, skulle ha lagt den inn i bilder/filmer kategorien ja! hadde du gjort det hadde jeg blir gla :D

Gjorde det rett etter innlegget mitt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk høre at grille bvar fra 97 ja :D

Synd den var litt skadet på høyre side i front, så grøftlys,hovedlys,blinklys er skiftet på denne siden, synd den er bulket nede ved lykten der, må da skifte ut hele nyreramma, som går rundt nyrene og utover, fant en til 500kr på veng, men var to stykker der, ble litt usikker på hvordan som passer min.. :?:

0060c.jpg

en med hull og en uten, og det betyr :?::?

Er ikke helt inn i bmw enda, men det kommer, vertfall hvis dere hjelpsomme karer hjelper meg gjennom overgangen :D

Ellers er pansere llitt skjevt, mulig det kan justeres..? kanskje det har fått seg en trøkk på høyre kant.. :(

Har disse planene for bilen, til jeg blir 18 9. Januar :P

Fikse skadene og alle probleme med bilen, ordne bulker osv, sa hel-lakkere bilen om lommeboka strekker til (orginalfarve):D

Litt lengre inn i tiden skal det kjøpes inn og monteres andre baklykter, Angle-eyes, klare blinkers,klare grøftlys, store sommerhjul, sorte dørtrekk (da dashbord og seter er sorte) Mere kommer med tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du skal kjøpe brukt, så må du iallefall passe på at det er en 97 mod nyre (viss du har tenkt å brukt 97 grillen).

Ser også at den ene lyktespoileren din er knekt eller lignende. Viss du skal ha deg nye, så anbefaler jeg at du kjøper deg Kamei lister. Jeg personling synes de er penest, da de er litt smalere enn de fleste andre.

Det skal også gå å justere panseret, men er ikke noe jeg får til å forklare da jeg kun har hørt at det skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du skal kjøpe brukt, så må du iallefall passe på at det er en 97 mod nyre (viss du har tenkt å brukt 97 grillen).

Ser også at den ene lyktespoileren din er knekt eller lignende. Viss du skal ha deg nye, så anbefaler jeg at du kjøper deg Kamei lister. Jeg personling synes de er penest, da de er litt smalere enn de fleste andre.

Det skal også gå å justere panseret, men er ikke noe jeg får til å forklare da jeg kun har hørt at det skal gå.

Jeg fant fort ut at veng var billigere på nytt en hva jeg måtte betale for brukt :D

Ja, jeg skal ha nye lyktespoilere, men ikek av den dyreste utgaven, hvem selger dise du nevne da?

Panser blir kanskje byttet ut etter vært, da det er masse rustprikker og småskader på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Du får helt sikkert masse kjøreglede med den.

Tør jeg spørre hva du måtte gi for den? Det er ikke min business, men er bare nysgjerrig på hva man må ut med for en slik....

Helt greit hvis du ikke vil ut med kjøpesummen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle... hvor langt har E36en gått? Var den mer skada enn den er på bildene nå? Ser jo ikke ille ut...

MEGET rimelig ihvertfall. Har fulgt med litt på billige E36er på nettet, og har sett at det er *mange* 318ier med 200k på telleren som har ligget til rundt 45k ganske lenge uten å bli solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...