Gå til innhold

Nyinnkjøpt bmw E-36 :D


 Share

Anbefalte innlegg

Gunnar: Det ER vanskelig å bli kvitt en e36 for tiden..jeg prøvde i 2 mnd på mange annonseplasser. Eneste som ringte var utledninger fra oslo som ville gi 20-25000. Til slutt så byttet jeg mot en annen bil+mellomlegg (som kan sees under galleriet mitt) Jeg gjorde nok en dårlig byttehandel, men det var lettere å bli kvitt en gammel sierra enn den e36'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil bmw-power!

Angående salg av E36 nå fortiden så virker det litt håpløst ja. Jeg og en kamerat har væt litt på utkikk etter en billig... gjerne skadet E36 i det siste. Har kommet over mange billige ja...

Mulig vi drar å kikker på denne : http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=544197

Vi har planer om å bygge en showcar... Time will Show :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaamn. 35k? Shit, det er rimelig. Bilprisene har rast så vanvittig i det siste. Må visst få bort Chrysleren fort som f.

Men.. "KM: 312"? 312.000?

Satser på det kommer en ny tråd hvis det blir noe av, PIB. ;-)

Men.. "KM: 312"? 312.000? Stemmer det. Motoren er bra for det. Bruker visst ikke olje men vi har en M40,M42,M43 og M44 motor liggende. Planen var å bygge en 4'er turbo. På den bilen det er linket til så er det med "strøkne" 19" hjul da. Bare de er jo verdt en hel del penger. Dessuten skal visst den bilen være "ok" for rust. Det som er viktigst for oss

Men dette er bare planer da.... Vi får se hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaamn. 35k? Shit, det er rimelig. Bilprisene har rast så vanvittig i det siste. Må visst få bort Chrysleren fort som f.

Men.. "KM: 312"? 312.000?

Satser på det kommer en ny tråd hvis det blir noe av, PIB. ;-)

Men.. "KM: 312"? 312.000? Stemmer det. Motoren er bra for det. Bruker visst ikke olje men vi har en M40,M42,M43 og M44 motor liggende. Planen var å bygge en 4'er turbo. På den bilen det er linket til så er det med "strøkne" 19" hjul da. Bare de er jo verdt en hel del penger. Dessuten skal visst den bilen være "ok" for rust. Det som er viktigst for oss

Men dette er bare planer da.... Vi får se hva som skjer

Takk for inspill men prøv å holde topic :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...