Gå til innhold

Spm ang. 91mod 318i E-36..?


bmw-power
 Share

Anbefalte innlegg

hmm, det blir sikkert bra det og, men å sette røde pærer inn overalt kan jo også funke :D

Jeg må ærlig inrømme at bilen er ikke min enda, farsan sin, hehe, får lappen den 9. Januar, da snakker han om at jeg ska overta bilen, imot at han får kadetten min å kjøre med :wink:

Gjett om jeg skal kjøre bredt i januar, du har ingen anelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filtere er ganske tett antar jeg, men dette er jo et slags sportsfilter..? Med firkantet innsug, hvor får jeg kjøpt slike?

K&N-filter trenger ikke byttes. De kan renses. Noen bruker vann, noen bruker zalo, noen bruker bensin, noen bruker K&N sitt eget rensekitt. Hva som funker og ikke er det mange meninger om. Noen mener bensin fjerner masse viktige små fiber og ting. K&N-kittet er vel kanskje det greieste. Der er det olje som du skal sette inn filteret med etterpå også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk for tipset!

Problemene med bilen begynner å minske her nå, så da er jo humøret også på vei opp :D

Dørhåndtaket på høyre side er defekt, og ja, jeg fant feilen :wink:

Jeg måtte ut ved vindu, dørlås/sentral-låsen, vindus-skinna, tetningslist for vindu. Tatt bilder av hvor skruer og klipser sitter. Nå må jeg kjøre rundt med strikk som holder døra igjen, til jeg får tak i nytt dørhåndtak, noen som har?

Selfølgelig klarte jeg å knekke pyntedekselet rundt dørhåntaket og en bit av glideklipset til vinduet.. :evil:

107_0714.jpg

107_0713.jpg

107_0709.jpg

107_0715.jpg

107_0717.jpg

107_0718.jpg

107_0719.jpg

107_0716.jpg

107_0708.jpg

107_0710.jpg

107_0712.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...