Gå til innhold

Lyd når lysbryteren slås på


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Oppdaga i dag at det kommer en eller annen el.lyd fra et eller annet sted når jeg slår på hovedlysbryteren med tenninga og motoren av (på BMWen). Virker som det kommer fra foran hanskerommet eller noe.

Og nei, jeg har såvidt jeg vet ikke el. høydejusterbare lykter...

Noen som vet hva det er, og om det er normalt?

Er litt var for alt slags slikt for tiden, siden batteriet mitt har konka ut et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det samme som skjer når du skrur av motoren etter en kjøretur og glemmer å skru av hovedlysbryteren!

En stygg høy lyd som skal minne deg på å skru av lyset før du forlater bilen, samme skjer hos meg også viss lyset blir slått på uten at motoren er igang, så det er ikke no farlig, det er bare en påminnelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei. Ikke den lyden. ;-)

Snakker om noe som høres ut som en el.motor eller noe. Lyden er veldig lav, men jeg skjønner ikke hvorfor det kommer noen lyd i det hele tatt. Har ikke sjanse til å høre den med motoren i gang. Kan minne om lyden fra biler med elektrisk nivåregulering, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nei. Ikke den lyden. ;-)

Snakker om noe som høres ut som en el.motor eller noe. Lyden er veldig lav, men jeg skjønner ikke hvorfor det kommer noen lyd i det hele tatt. Har ikke sjanse til å høre den med motoren i gang. Kan minne om lyden fra biler med elektrisk nivåregulering, men...

Hehehe, okay!! Men da har jeg ikke peiling på hva det kan ver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...