Gå til innhold

Er den kjørt for mye?


///M power
 Share

Anbefalte innlegg

Den så strøken ut utvendig iallefall, men forhør deg med hvordan servicer er fulgt etc. Få f.eks. en NAF test på den før kjøp, så du har noe å forholde deg til, eventuelt prute.

Min selv runder 199' km snart (langkjørt av alle eiere), men bilen er og blir (forhåpentligvis) så og si strøken, både inn- og utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har en 95 mod som er kjørt 170000 og den er strøken. og den er heller ikkje kjørt spesielt fint. men motoren er heilt topp. er chippet har effekt anlegg og sportskatt. Testet på lørdag mot en 325 91 mod automat. den holt eg heilt opp til 110-100. og det vil eg påstå er bra. kan ver på grunn av m3 bakakslingen. kanskje det er en annen utveksling på den.

Tror alt kommer ann på vedlikeholdet. og ka olje den er kjørt på og lengde mellom oljeskiftene.

Bilen såg jo veldig velholdt ut. så eg tror ikkje det er noe problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkel min har en 92 e-36 som er gått snart 400tkm.Motoren går som ei klokke på den og han har jo bytta noen foringer og slikt.Men ut ifra det så har det ikke vært noen store problemer med den da..Så 190tkm kan jo ikke være så ille da....E-30 min runder snart 190tkm..Virker tight og fin ennå den ihvertfall :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...