Gå til innhold

Høstbilder


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Løvet faller fra trærne og høstværet har satt inn skikkelig. Glimrende anledning til å ta noen flotte høstbilder!

Knipsa noen skikkelige høstbilder av femmeren etter at jeg fikk på hvite blinkers foran.

Her er tre bidrag fra meg:

Image1.sized.jpg

Image3.sized.jpg

Image4.sized.jpg

Flere som har noen bra høstbilder dere vil legge ut, eller er det bare jeg som er gal nok til å stikke ut for å knipse høstbilder? ;)

Hva synes dere om de hvite blinkerne, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer!

Må få solgt Chrysleren + få tak i riktige blinkere. De jeg har funnet så langt har vært for korte (11cm), så de har ikke dekket skruhullet til de som står på. Mine er 14.5cm. Har vært i kontakt med flere. Kvikk Tønsberg, OS Bildeler, Biltema, m.fl hadde kun de korte. Men tror Motortechnik kunne hjelpe. Må bare få inn litt penger først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vanvittige mengder med løv her i Vestfold. Er ikke vant med såå veldige høsttilstander. Må velge hvilket område jeg parkerer i på skolen med omhu, ellers er bilen full av løv når jeg kommer ut... Irriterende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo masse løv. Jeg tok bildene i bøkeskogen i Larvik. Et veldig stort område med kun bøketrær. Så det blir store mengder av det ja. Har fått rydda plass i garasjen til bilen min nå, så da slipper jeg det som kommer fra trærna der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer!

Må få solgt Chrysleren + få tak i riktige blinkere. De jeg har funnet så langt har vært for korte (11cm), så de har ikke dekket skruhullet til de som står på. Mine er 14.5cm. Har vært i kontakt med flere. Kvikk Tønsberg, OS Bildeler, Biltema, m.fl hadde kun de korte. Men tror Motortechnik kunne hjelpe. Må bare få inn litt penger først.

Schmiedmann har jo til din bil. Koster nesten ingen ting og frakten fra Danmark er vel ikke mer enn den er i Norge.

http://www.schmiedmann.com/DisplayProdu ... r+og+blink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...