Gå til innhold

Høstbilder


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det. Kjøpte den for snart 2 mnd siden og er veldig fornøyd. Vært på jakt lenge etter en E34 med det "riktige" utstyret og da jeg fant den slo jeg til. Bilen er forøvrig en sen 93 mod 525i med Vanos, har ikke fått gjort så mye med den, kun byttet til hvite blinkere og satt på refleksplate.

Bilde av interiøret:

DSC01814.jpg

Det neste blir vel å få på V8 fronten og lakke helt ned, så blir det senking og nye sommerhjul til våren, ellers skal jeg ikke gjøre så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I trøndelag så er det fortiden tørt og fint vær. Tror nok det blir en stund til før jeg legger om til vinterdekk hvis værmeldingen blir som de har "spådd". Men det er jo kaldt om nettene da. På grensa til minus. Så med litt nedbør så kan det fort bli skummelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I trøndelag så er det fortiden tørt og fint vær. Tror nok det blir en stund til før jeg legger om til vinterdekk hvis værmeldingen blir som de har "spådd". Men det er jo kaldt om nettene da. På grensa til minus. Så med litt nedbør så kan det fort bli skummelt.....

Bor du i trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke til og legge de som full bilder jeg. men de som vil se for nå se dem da vertfall. noen kan jo forklare d til meg vist dem gidder. :)

Fiksa for deg nå jeg. Hvis du skal gjøre det selv senere trykker du på Img-knappImg-knapp igjen. Eventuelt kan du bare legge inn adressene i meldingen din, merke en og en adresse og trykke på Img for hver gang. Kanskje vanskelig forklart, men du skjønner det sikkert når du prøver. :)

Men bildene dine var enormt svære, så jeg la inn begrensning på bredden. Men det er allikevel ganske mye å laste ned for folk. Kan lønne seg å lage de litt mindre når det er til webbruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...