Gå til innhold

Høstbilder


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Forresten rå den bilen din. Regner med jeg får tatt en titt en gang jeg er hjemme i Rogaland igjen, for jeg har forstått det slik at det er der du befinner deg?

Hvis du setter den til vinterlagring blir det vel ikke før til sommeren igjen, med mindre du kommer på østlandstreff til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten rå den bilen din. Regner med jeg får tatt en titt en gang jeg er hjemme i Rogaland igjen, for jeg har forstått det slik at det er der du befinner deg?

Hvis du setter den til vinterlagring blir det vel ikke før til sommeren igjen, med mindre du kommer på østlandstreff til våren?

takker så meget for hjelpen med bildene.

ja den kommer til og suse her i noen få uker til også blir den kjørt hjem. får c va jeg rekker over egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deg på turen gjennom Stavanger i dag, Kjell Rune. Ser ut som du koser deg i den bilen.... Hva skal du kjøre i vinter mens E30'en hviler?

he he. ja der ser du. jeg greier vertfall ikke og snike meg bort. :lol::lol: nei jeg har snakket med en i oslo som har en gammel e30 stående så vist han har den enda når jeg parkerer min blir d nokk til att jeg kjøper den 316 power. he he he. ja ja. blir kjekt og ta frem igjend m3´n til neste sommer da. tror ike den trives ute i regnet her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. ja der ser du. jeg greier vertfall ikke og snike meg bort. :lol::lol:

Hehe. Jeg kan heller ikke snike meg bort så lett:

ACFGRBrRaWQQ.JPG

Derfor er det ikke så ofte jeg kjører gjennom sentrum. Jeg er faktisk sånn passe lei av at folk kommenterer at de har sett meg både her og der. Den følelsen er det godt mulig du også kommer til å oppleve.... for din bil er jo ikke akkurat diskret :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vell være ca.500 HK ja. Jeg har sett den en snartur på Lånkebanen. Den går i hvertfall meget bra :)

I annonsen så sto det vell :

Bilstein justerbart gr.A asfaltbaneunderstell. Racing clutch,short-shift,4-pungts seler ++. Denne bilen har alt! Nyoverhalt 2,5 16v motor med turbo og intercooler. Påkostet over 320.000 de to siste åra. Alt er nytt. Smidde stempel og herda veiv. Alt er tyngdepungtbalansert og vektjustert. Oljekjølte stempler og letta svinghjul. Ca. 500 HK i motor. Datainnsprøyting. Premiert bil. Orginal km-stand.+++++

I hvertfall RÅ bil du har Kjell Rune :) Jeg vet av to av de tidligere eierne på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh når jeg hentet bilen ble den benket på rullendelandevei til litt over 400hk har ikke pappiret forand meg akk nå. d var på 0,9 bar i ladetrykk og med alt for lavt bensintryk og feil plugger. synest bilen gikk heilt greit med en gang jeg fikk den, men den fjusket jo en del pga disse feilene. nå har jeg gjordt noe med alt dette og bilen ble en helt annen og kjøre så nå tror jeg nok att d er ca 500 men fortsatt på 0,9 til sommeren blir d nok lagt opp ett program på bilen til 550-600 hk og på noe mer i ladetrykk siden motoren skal greit tåle 1,6 bar i ladetrykk. vi kan jo si d slik att med 0,8 bar og 3giret gir jeg bare gass på tørrasfalten i 100 og da spinner jeg ut 3 giret. :) litt skummelt men. er litt gøy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sola jo. Enda en Rogalending? ;)

Har knipsa et par bilder utpå den der dingsen der selv, men de siste par årene har den vært håpløs å kjøre utpå. Er så sykt bratt at en må lure bilen ned for å ikke ta nedi...

Forøvrig fin touring. Har sansen for E36 touring. Skal ikke så mye til for å få de pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...