Gå til innhold

Vibrering og inspeksjon2


chrsel
 Share

Anbefalte innlegg

HOHOI Alle sammen!!

Når det gjelder de foringene, forstillingsdeler, tenningsdeler osv som dere kjøper hos biltema så er det veldig stor sjangse for at det er akkurat samme underleverandør som har levert delene som dere betaler 4-5 ganger mer for hos BMW.

Har selv erfart dette mange ganger når jeg har undersøkt delene og det har faktisk vist seg å være EKTE ORGINAL deler!

Kan gi dere ett eksempel på ett fordelerlokk til E30 325i som koster den nette sum av 1600 kr hos BMW. Akkurat samme delen kostet 400 kr og koster nå 500 kr hos Biltema. Det morsomme er at de har skrapet bort Bosch merket, men det er akkurat samme delen.

Samme gjelder mange andre slitedeler jeg har kjøpt til den bilen hos Biltema. Kjøpte ett hjul lager der til ett fram hjul og sjekket hos BMW fant ut at det var akkurat samme produsent og dele nr og at den kostet 5 ganger mer hos BMW.

Dette er en grunn til at jeg har ett elsk/HAT forhold til BMW. PGA at de svindler oss på deleprisene. Mye mulig det er BMW Norge sin skyld men uansett gjør det meg forbanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...