Gå til innhold

Litt hjelp ang effektanlegg og div annet


-BmW-CHRiS-
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du montere turboen chris så vil du få mest effekt med 3"....uten dette så er det ikke dimmen som er det viktige på suge motorer men hvordan det er konstruert....

Litt av problemet med 3" på bmw`ene er at det er drålig plass under...men dette er ikke umulig!

Fjerne katten gir noe mer effekt...men blir ikke godkjent....legg et rett rør med flens overgang som orginalt så setter du bare på katt ved godkjenning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja jeg hentet den på plaza..

Verden er faktisk liten.. Jeg var der når dere skulle hente saaben.. Dere kjøpte faktisk saaben av kompisen min :D

Fornøyd med bilen el? Og har du msn? er int i filmen du har!

Lurer igrunnen bare litt på om du hvet hvor mye sånn turbokit koster, og hvor mye arbeid det er å installere?

Ja jeg vet det er dyrt + vanskelig å installere.. Jeg har allerede alt som skal til i kitet. Eneste jeg mangler er arbeidet..

Penguin hva ville du betalt a? :?:

Ja den saaben gikk som faen, men kompisen min drepte vist bilen, det er ikke særlig stor film jeg har da av bilen din, jeg var på Ekeberg Motor Show, og filma alle kule doninger jeg så mens jeg gikk, så det ble ikke mye filming på bare en bil enn Inger Høie sin W124 Brabus...men hvis du gjerne vil ha den kan jeg ordnet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jeg ville nok montert 3" uten at jeg egentlig tror det har noe effektmessig gevinst. Med en 1.8 liter med turbo er trolig 2-2 1\2" mer en nok...

Når det er sagt kan du jo høre med en annen som har en 318i med turbo... Om du går inn på min webside http://www.grombil.com og inn på grombiler -- Styling finner du en e36 med turbo og 180hk... kansje de kan gi deg noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjerne katalysatoren vil gi noe effekt, men du kommer jo ikke gjennom EU-kontrollen uten den.. Det er skivebremser bak og forran på alle E36, så det er ikke nødvendig..

Når det gjelder turbokitet, så har jeg sett på kit til 318i, og de ga 180hk eller noe tror jeg.. Sikkert forskjellig fra merke til merke, men du kan vell kanskje regne 50% av effekten omtrent.. Da har du 55hk økning..

PS Det er ikke korrekt at det er skivebremser på alle e36, vet at på 1991 og 1992 e36 316i, var det trommel bremser bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...