Gå til innhold

220liters plast fat


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

noen som er interisert i å få noen 220liter plastfat mot avhenting i rogaland. jeg har en haug med slike på jobb på sola som d har vært såpe i og disse er nå tomme og står bare i veien for meg. tenkte noen tenkte d kunne være kjekt og ha ett par kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert jeg klarer å få det til i morgen. Rett og slett fordi min E36 coupe ikke egner seg for transport av slike. Men jeg har en Ford (fælt å si!) som jeg har lånt ut. Kanskje jeg kan få låne den tilbake. Ellers kan jeg sikkert få til noe i løpet av helgen, hvis det er en mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert jeg klarer å få det til i morgen. Rett og slett fordi min E36 coupe ikke egner seg for transport av slike. Men jeg har en Ford (fælt å si!) som jeg har lånt ut. Kanskje jeg kan få låne den tilbake. Ellers kan jeg sikkert få til noe i løpet av helgen, hvis det er en mulighet?

d går helt greit. de står utenfor hallen så d er ingen problem. kan hente de om natten og vist du vil d he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg Gaute stå der og sikle over plastfatene når politiet kommer med Maglitene sine og lurer på hva f... som foregår. :D

he he, ja da skulle jeg stått der med filmkamera og hørt forklaringen. he he. ike d att d er så farlig og stjele noen tomme 220liters fat da, men d er utroli hva man kan komme til og si vist de kommer he he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...