Gå til innhold

Den første sten er kastet landsmenn!


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Kjære Landsmenn, som den siste i rekken av BMW eiere her på forumet vil gjerne beordre de som elsker fedrelandet, warsteiner og rekke sekser lyd om å ta en titt på krigen jeg har startet.

http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=21359

der mine venner ser dere produktet av timer på opel forann deledisken og den o`velsignede konverteringen til en ordentlig tysker. For ikke å snakke om sinnet som bygger seg opp da menn i i mørke Opeler snakker nedvergende om tysklands kanskje største gave til folket, BMW.

Håper på støtte og varme tanker fra sør i landet til nord på viddene.

ang innlegget mitt på calibra.no, usakelig?kanskje, frekt?muligens, teit?definitivt, det første steg mot en nasjonal krig mellom barbarene og de høykulturerte?definitivt.

Så kjære Landsmenn, støtt opp om den hellige saken vår.

BMW Uber alles.

(Ps: er JEG teit?haha, jepp, men har nettop hatt "LOTR maraton her så er påvirka som en fyllik med Vikingfjord under armen på Plata i oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at bilen min er trekt inn i diskusjonen og:

M3VSCALI.jpg

Synes sånne krangler alltid har de samme trekkene eg, og BMW sliter med det "kebab" ryktet sitt, ingen tvil om det. Hører det hver dag, men vet du hva?? DET DRITER EG I, de vet ikke hva de går glipp av.

Men eg skal innrømme at det er litt gøy å kjøre "Camilla_V6_calibra" sin bil. Går godt, men det er ikke det samme.

Opel lagde gøye biler på 70 og delvis 80 tallet. Etter det er det dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel har mista sjarmen etter 1980.....Bynt me framhjulstrekk....Har vært eier av en Astra cab og det er den eneste fremhjulstrekkern jeg har eid...Og aldrig mer....Har jo blitt en stolt eier av Bmw E-30 318is.Konge bil :twisted: Og så har jeg jo den goe gamle mantan da.Er jo bakhjulstrekk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden for en respons da? :D Jeg har nå min 5. bil, og opp gjennom historien har jeg hatt to opler...Min første bil, kjøpt i 1991, var en aldeles LEKKER '81 Ascona B, med STILIGE (not) 4 dører, og en SPREK (ha ha) 1,3-liter. Denna utrustningen sørga for at ekvipasjen lett kom opp i 140km/t med motvind i ryggen og litt nedoverbakke i Østerdalen på veg til Trondheim. Etter en litt uheldig episode på påskefjellet hvor bakhjulene frøs fast (!!!!) til bakken - full gass på 1. gir, full gass i revers, dekkene gikk IKKE rundt! - hadde motoren grei kompresjon på 2 sylindre, og litt på en tredje når jeg solgte den. Den ble med andre ord redusert til en lett trimma 2CV.... Men jeg elsket min Ascona!

Min siste bil før jeg så lyset og kjøpte 523'n var en '92 Omega. Bakhjulstrekk ER gøy, men ellers var det lite morro med den bilen...Lekk bensintank (fylte vel ca 3 fulle tanker i løpet av 1,5 år), til tider mye ulyd i bakakslingen, blinkende oljelampe som gikk i takt med kjørelyset ved varm motor, motorfeil-lampe som lyste når den hadde lyst, og nå på slutten rådelagre som tok kvelden....BRRRR!!

Blir jeg en vakker dag lottomillionær, så kjøper jeg en Ascona-B igjen for gøy, men før det håper jeg at jeg har hatt min siste Opel! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...