Gå til innhold

Har du en heftig BMW...?


RCS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg holder på med en webside som heter http://www.grombil.com

Dette er en webside for de råeste bilene i norge, sverige og danmark.

Har du en bil som er heftig og som du vil dele med oss andre?

Jeg trenger flere biler å legge ut, så om du har en du vil dele med oss kan du sende info og bilder til: postmaster@grombil.com

RCS

Holder en BMW Cab som påkostes mange tusen hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en bil som er heftig og som du vil dele med oss andre?

En heftig bil, er det en bil som er vannvittig trimmet, voldsomt/unormalt stylet, en helt original-utseende bil med supre kjøreegenskaper? Hvis jeg har en shelby gt500, er den heftig? Selv om den er dønn original? Det er jo en heftig bil.

Hva slags kriterier stiller du for at bilen skal kunne ligge ute på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Om du har en orginal bil som er i utgangspunktet heftig er dette interesangt. Hadde du en Shelby 500?????

En M3 er ikke heftig\sjelden nok, men en shelby er jo ikke det mest vanlige... Send meg det du har så får du en tilbakemelding om jeg vil bruke den eller ikke... Vurderer en egen kategori for klassikere: Kommende klassikere og de som allerede er...

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har dessverre ikke en shelby, men skulle mer enn gjerne hatt en. :)

Brukte det bare som eksempel for å se hva du ønsket å ha på siden. Ditt siste innlegg gav meg svar på alle mine spoørsmål!

Enig i det med klassikerne. De skulle hatt en egen kategori. De kan fort bli glemt.

Hadde kanskje vært noe og hatt "rått på 70-tallet" - "rått på 80-tallet" osv? Hva var virkelig rått på 80-tallet, og hvordan så de råe stylede bilene ut?

Samtidig så kan for mange kategorier blir for rotete og uinteressant.

Bra side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja det kunne vært kjekt med diverse kategorier, men jeg tror det blir vanskelig å få tak på nok bilder og biler til at det kan bli en 70 talls osv side... Men en egen klassikerbit er ikke umulig. Kjenner til flere spesielle klassikere. Cortina Lotus osv...

Hvilke bil har du selv da? Det trenger ikke være stor motor. Styling er også av interesse...

RCS

NB! Legger ut en av de heftigste bilene til nå (Etter min mening) Bilen blir lagt ut i løpet av helgen. En BMW M3 med turbo!!! Skikkelig mannebil :-) Bidrag fra en på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Trodde jeg hadde svart... :oops: Då svare eg nå :D

I utgangspunktet ser begge bilene dine interesange ut...

Send meg bilder og info om bilene så legger jeg de ut..

Den Pic Upèn din tror jeg vi lar ligge :-)

Mvh

Roy C Skailand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Trodde jeg hadde svart... :oops: Då svare eg nå :D

I utgangspunktet ser begge bilene dine interesange ut...

Send meg bilder og info om bilene så legger jeg de ut..

Den Pic Upèn din tror jeg vi lar ligge :-)

Mvh

Roy C Skailand

Hehe.. Pickupen e solgt! Må jo ha ein arbeidsbil :wink:

Sende deg bilder og info eg då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CSI turbo er interesangt vet du :-) Har kikket på bilen din tidligere uten at jeg kan huske hvor. Send meg bilder og info så legger jeg den ut.

NB! Når det gjelder bilder er regelen jo flere jo bedre. Ønsker også så mye info om bilen som mulig. Alt fra merket på topp pakning til type styling osv...

I tillegg er det fint med litt eierinfo. Alder, sivilstatus, bosted, jobb osv... Det er bedre med for mye av alt en for lite :-) Så kan jeg sortere det som eventuelt ikke er vesentlig...

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...