Gå til innhold

Ekstrem M3 fra autofilmessa


Hhenrik
 Share

Anbefalte innlegg

Synd at de skal ødelegge den BMW med å sett inn en Ford motor, det er jo tragisk. Kan de ikke heller koste på bilen enda mere når den først ser så tøff ut, jeg sier de skal gjøre som svenskene og sette inn en M3 motor, trimme og forsterke den alt det går an, å sette på en jævli turbo. Må jo si jeg synes det er tøffere med den grønne E30 M3èn jeg så i Bilsport med 900HP en en cosworth motor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kan vel jeg skuffe og si att den bilen der ikke har motor. og de sliter med og få motor i de okså, siden den skal ha cossi motor. den som ruud racing hadde i sin tiligere svarte\motivlakerte cossi.

Sikker på at den ikke har motor nå? Så bilde av den på bane på messa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kan vel jeg skuffe og si att den bilen der ikke har motor. og de sliter med og få motor i de okså, siden den skal ha cossi motor. den som ruud racing hadde i sin tiligere svarte\motivlakerte cossi.

Sikker på at den ikke har motor nå? Så bilde av den på bane på messa...

jepp. den sto også på rudskogen men ble ikke brukt for de får ikke til motoren i den. så der er jeg faktisk ganske sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. den sto også på rudskogen men ble ikke brukt for de får ikke til motoren i den. så der er jeg faktisk ganske sikker.

Ja, jeg har sett den i depoet på Rudskogen jeg også, men det jeg mente var at jeg mener jeg så bilde av den på selve banen, i fart. Må ha vært manipulert hvis ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...