Gå til innhold

91' BMW 525 24v


krisroen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Til helgen skal jeg se på en bil som en kompis av en kompis av meg skal selge. Det er en 91mod BMW 525i 24v, gått 210000km. Er dette veldig mye? Har hørt at den skal være i god stand, men det er vel ikke noen hemmelighet at desse bilene ofte blir kjørt hardt. Hva er det jeg bør se etter på denne modellen av feil, ulyder, rust osv..? Prisantydningen var rundt 70000,- som jeg tror (?) er en ganske grei pris. Den er delvis stylet, 18"' med nye dekk, skinnseter og alt el. Men er litt bekymret på at den kan ha gått litt langt og jeg kjøper meg kun en haug med reparasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gamle solkte jeg når den ha gått 250000 og nå er den godt 280000 og det er ingen problem med bilen. er d ikke rust på dem er de nesten udødelige spør du meg. men alt kommer jo ann på hvordan den er blitt brukt. min gamle bruker 2 liter olje på 10000km mener jeg. noe som er normalt for en bil som er godt så lankt og den er jo til salgs for 80000. så d virker ikke ille vist bilen er i go stand ellers. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk alt av foringer, stag og dempere, etc. Det kan fort bli dyrt å bytte alt slikt.

Ville foreslått å ta den inn på bukk/over grav et sted før handelen. Siden det er en "bekjent" sin burde jo det la seg gjøre. Mange bensinstasjoner leier ut hallen for et par kroner minuttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...