Gå til innhold

T5PC - Noen som gikk fem på?


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, de fleste har vel fått med seg T5PC-konkursen. Noen her inne som var naive nok til å gå på det der?

Kan ikke noe for det, men jeg fryder meg over at det endelig har gått rett på trynet. Helt fra starten av har det vært helt åpenbart at de som kom til å tjene penger var de som satt på toppen av pyramiden, og de som degraderte seg nok til å lure andre venner og kjente inn under seg.

Hvordan noen kan tro at *alle* som investerer i et firma uten reell omsetning (og uten pengetrykkeri i kjelleren) skal tjene penger er utenfor min fatteevne. Skal noen i et slikt firma tjene penger er noen andre nødt til å tape. Og når noen få personer står frem i media og sier de tjener 100.000,- i måneden, og bakmennene topper skattelister rundt forbi, jo, da må man faenmeg lukte lunta...

De som har gått på dette her og tapt penger får *null* medfølelse fra denne kanten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tjente så mye i WGI pga at aksjeveriden føyk i været. Jeg gikk inn når kursen var ca. 4 Euro. Deretter gikk kursen til 30, så splittet til 1 og så til 15. Økte faktisk 45 000 % siden start. Hadde jeg klart å gå ut på topp så hadde jeg utrolig nok tjent over 400 000 kroner pga av en investering på knappe 5000.

I et annet selskap som nå er gått dukken (LW8) gikk jeg inn på 0,5 Euro. Så vant jeg 420 000. Handlet aksjer for 30% på kurs 1.5. Kursen gikk så til 3 Euro. Tok ut ca. 450 000 i løpet av 2003 og hadde aksjer for nesten 500 000 på det meste. Så sank kursen og det ble vanskelig å få ut penger. Jeg brant inne med absolutt alle aksjer usolgt, noe som er litt surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...