Gå til innhold

535 med 745 motor.


Oddgeir
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en 86 mod motor. er vel 3,4l m106 den heter. Giverene på girkassa er målt og forsøkt bytta om, men uten resultat. Jeg tror problemet kan ligge i tilkoblingen av den ene hjernen. Den er utstyrt med to store kontakter der den ene går på motor og den andre er for styring av automatkasse (under tvil). Siden bilen er utstyrt med manuell kasse, kan det kankje by på noen problemer? Kaldstarten kommer vel i tillegg til de dysene som fungerer under normal drift. Det er disse som er problemet. Når det gjelder godkjenning må vel bilen være utstyrt med ABS bremser. Tilsvarende hva 745 er utstyrt med. ellers skal det vel være greit å få godkjent TROR jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er 99,9% sikkert att du ikke har koblet rett den kontakten som skal gå til kassa. den må kobles om for att du skal få signal om att d er "automatkasse" der. jeg har selv bygd en 345 og der er d slik. har koblingskjema en plass som jeg har ordnet selv. vet bare ikke helt vor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere snakker om kontakten på girkassa, mener dere da en av de to rundesensorene som går mot svinghjulet eller den kontakten som er i den ene hjernen. Siden jeg spør, har ikke fått start nei. :(

Koblingsskjema er bra. Finner dere, så må dere ikke være redd for å si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...