Gå til innhold

bmw e60


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

i dag var jeg og prøvde e60´n og jeg må si att den bilen kledde meg godt. med den nette sum på 800000 hadde jeg fått akurat den bilen jeg vil ha. he he he. såklart stasjonsvogn ja. den var jo bare fantastisk go og kjøre og comfor stolene utrolig behagelige. spørs om jeg skal ha en slik som neste bil altså. tror hjerte mitt ble litt varmt for en slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag var jeg og prøvde e60´n og jeg må si att den bilen kledde meg godt. med den nette sum på 800000 hadde jeg fått akurat den bilen jeg vil ha. he he he. såklart stasjonsvogn ja. den var jo bare fantastisk go og kjøre og comfor stolene utrolig behagelige. spørs om jeg skal ha en slik som neste bil altså. tror hjerte mitt ble litt varmt for en slik :)

...og det var en 520i Touring du prøvde eller ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være en fare for det! ;)

Men vet ikke hvor mye bedre den drar enn treeren din. Blir jo tyngre og større.

Uansett er det vel på mange måter allikevel litt kjipt å kjøpe en 2003 mod E39? Det er som regel de første utgavene av en modell som holder seg best i pris, rett og slett fordi de blir inngangsmodellene i det designet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...jeg kjøper jo evt. verdens "beste" E39 :D

Saken er at jeg (og mange andre) har store og alvorlige problemer med å akseptere designet på E60...den er sikkert en bedre bilmodell, men E39 er utrolig mye mer klassisk og harmonisk. Vi får se...det er jo også et spørsmål om pris...hvis ikke den kan prutes litt ned i pris er det jo bare å ligge på været til det dukker opp en annen interessant BMW 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...ingen 2003 E39 525i Touring på meg :cry:

For dyr og ikke nok power...den koster mer enn den smaker både i kjøp og i drift :?

Hmmm...kanskje kjøper jeg en E39 530i Touring, men jeg tror imidlertid at en E39 530d Touring er et bedre kjøp. Den er mer økonomisk og den er nesten like hurtig i alle disipliner. Jeg er egentlig litt lei av dieselmotorer, men de er jo både økonomiske og kraftige....bare ikke spesielt interessante å kjøre :roll:

Jeg prøver en E39 530d Touring...eller kanskje til og med en E39 525d Touring neste søndag :o

Et annet og fornuftig alternativ er å vente litt og teste den nye E90 når den kommer på markedet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...