Gå til innhold

E36 325 coupe


andy-k
 Share

Anbefalte innlegg

Tja. Vet ikke helt jeg.

Ville funnet ut hvorfor den er nylakkert. En '94 mod BMW gått 130.000km skal normalt ikke trenge lakkering. Er den lakkert bare fordi eieren er veldig nøye er det jo greit, men er den lakkert pga. rust/slitasje/kollisjon ville jeg vært skeptisk. Sistnevnte er åpenbart, og de to første fordi kmstanden på bilen kanskje ikke er helt riktig.

Og bremsa til 230hk etter chip og luftfilter? Høres litt optimistisk ut.

Den er neppe sperra på 250km/t heller, for originalt går den bare noe over 230, så hvorfor skulle de legge inn sperre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIB, Er noe som ikke stemmer der. 328i tok vel over for 325i fra og med '95, så '96 325i finnes vel ikke. Så enten er årsmod feil, eller så er det en ombygget bil. Det forklarer vel prisen

Kom til å tenke på det jeg også.... noe rart er det men den var fin å se til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte på bilen. Og selgeren snakka om at det var bare tull! :shock: Eller noe sånt.

Jeg sitter her å titter litt på denne : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=608601 men det må jo være feil pris ellers så tror jeg nok den hadde vært et bedre valg for deg...

Ringte også på denne, men den var solgt.

Så viss dere ser en bra 325 Coupe til salgs så må dere si ifra! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIB, Er noe som ikke stemmer der. 328i tok vel over for 325i fra og med '95, så '96 325i finnes vel ikke. Så enten er årsmod feil, eller så er det en ombygget bil. Det forklarer vel prisen

Kom til å tenke på det jeg også.... noe rart er det men den var fin å se til da :)

Uregistrert å ser det ut som.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...