Gå til innhold

Ødelagt lås


MortenGB
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ett stort problem med låsen i døra på sjåførsiden. Den sitter nesten helt fast, er skikkelig tung og treg! Jeg er redd for å bruke for mye makt med nøkkelen for å få opp (for å ikke knekke nøkkelen), så jeg må åpne bilen på passasjersiden.

Noen med samle problem? Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, Aguilera! Det er sånn det er å ha BMW. Kjøp deg en Påiåta Knorolla! :D

Men seriøst, hva med å smøre det opp skikkelig?! Må kanskje av med dørtrekket for å få tatt alle leddene i mekanismen skikkelig, men selve låsen er jo elektronisk, så det bør ikke være så mye mer enn selve nøkkelmekanismen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, vet at det altid kan dukke opp småting dah ;) Men noen annen bil er utelukket :D

Men låsolje...vi har jo prøvd den før da...Og ikke få ganger heller! Men får prøve å smøre den skikkeli opp sånn som du sier Gunnar...får sette et mannfolk på saken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenkte kanskje på fjernstyring til sentrallåsen. Det kan du jo skaffe deg. Fjernstyring er jo greit uansett om låsen funker.

Bilradiospesialisten på Lura har Enforcer-kit til 990,-. Hadde det på den originale sentrallåsen i E36en min. Funka bra det.

secolarm_sli830.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har tenkt på det, men isåfall så vil jeg ha alarm & fjernstyring...

Og da blir det fort dyrt....

Men far min tok å smørte opp låsen me no greier igår, og nå funker den helt fint...

Vet ikke hva han brukte, men d virket hvertfall bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aguilera, gode å ha de fedrene i blant ja... ;)

alexrh, stemmer det. Et innbrudd så har man spart det inn. Med FG-godkjent alarm får man 4000,- i redusering på egenandelen ved innbrudd/tyveri, og det er jo som regel 4000,- som er egenandelen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...