Gå til innhold

Hvite lange sideblinkere


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Adminedit: Skilt ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2847

Har hvite foran, men fortsatt oransje på sidene på min. Det irriterer, for jeg får ikke tak i lange nok sideblinkere til å dekke over hullene under de gamle. De gamle er nemlig en lang utgave, fra 7-serie eller noe, så de vanlige sideblinkerne til E34 og E36 er for korte (12cm). Jeg trenger noen på 14cm+. Var nede hos OS, de han hadde var for korte, så han ante ikke. :?

MotorTechnik påstår at de har de riktige, men delenummeret er det samme som på E36, og de vet jeg at ikke er riktige, så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LTF, Såvidt jeg kan se har de kun 11.5cm og E38-sideblinkerelys (helt annerledes) i hvitt hos Veng også. På 7-serie 1977-86 får jeg opp 14cm sideblinkere, men kun gule. De ser ut som de jeg har. Virker som det er E23-sideblinkere de har satt på min bil ved import, og det i '97!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sjekke E30-lysene da. Men skal ikke surre bort tråden din mer. :)

Og ja, jeg prøvde å finne en howto til deg ang. det med grillen. Det ligger full oppskrift på bmwe34.net, men det har vært noe trøbbel med sidene de siste 3-4 dagene. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Os har vel mest hugge biler og sånt? Har sett at de bestiller mye av slitedeler fra Gs... :roll:

OS og GS er samme greiene. OS selger alt GS selger til samme pris, og motsatt. OS lagerfører det aller meste av normale slitedeler, men alt kommer fra GS. Slik jeg forstod det på mandag er det visst slik nå at alt av brukte deler som GS selger kommer fra OS.

Da jeg bestilte noe Rieger-stæsj fra OS gikk de inn og sjekka at det lå på lager hos GS, og får det ned på et par dager, til samme pris som hos GS. Jeg slipper altså frakta. Håper det er på plass i morgen... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...